Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde første forsøk på General Veszax i kveld. Den fighten er et sant h***vete some healer. Når vi endelig klarer å finne en taktikk som passer oss så bestemmer serverhamsteret seg for å slacke og halve raidet får 500-1000ms latency og lag spikes. Endte til slutt opp med ett besteforsøk på 20%. Blergh! :wallbash:

 

Var der for første gang i går, tok han på tredje tryet. 10-manns det er snakk om (da guildet egentlig har sommerferie og få raidere er tilgjengelig).

8 av 10 hadde vært der før. Jeg (Holy Priest) og en Disc Priest var der for første gang.. Jeg hadde life leech 80% av fighten, og fikk ikke gjort all verdens, hehe.

 

Mana-issues for meg i aller høyeste grad (stacker regen som Holy Priest). Egentlig en enkel fight (med 3 healere). Men det er alfa-omega at man har 101% fokus på life leech debuffen og at vedkommende løper så langt unna bossen som mulig asap. Hjelper også om folk løper unna shadow cast, og at healere ikke står i det sorte (75% reduced healing).

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Aha. Heh. Hvorfor ikke?

Det har oppstått diverse problemer mellom Blizzard og de som gir ut spillet og Kina. Har ikke sett detaljene av det selv, men resultatet er at man ikke får spilt. STARS, guildet som fikk World First på Yoggie med 0 keepers spilte tross alt på Taiwanske servere.

Lenke til kommentar
Hvor mange er det som spiller WoW nå egentlig? Leste et sted at det var gått ned til 5 millioner, det kan vel ikke stemme?

 

Siste jeg leste var vel en 12-13 mill. tror jeg.

Kina spiller ikke for tiden, så en god del millioner forsvinner der.

 

Det er nok en 8 mill. igjen da, til kineserne kommer tilbake :p

 

jeg som har planlagt og dinge 80 idag.

18 bars til.

Og serveren er offline :wallbash:

 

Står jo på login screenen at enkelte servere vil være nede til 15.00 i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...