Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alchemy er på lik linje med de fleste andre professions. Men den beste er Blacksmithing, da du selv får velge hvilken bonus i stats du får.

 

La meg forklare.

 

Alchemy gir f.eks +64 Attackpower fra en AP-flaske.

Enchanting gir +64 (32+32) Attackpower via ring-enchants.

Blacksmithing gir 2 gem-sockets (f.eks 32+32AP).

Leatherworking gir 114 AP på wrist (som er 64 mer enn vanlig enchant på +50).

 

Ser dere hvor jeg vil? Bonusene man får er mer eller mindre helt like. Unntaket, var som sagt Blacksmithing, men også Jewelcrafting, av den enkle grunn at man selv velger hvilken stats som får bonus (ved f.eks Str-gems isteden for AP-buff).

Lenke til kommentar
Alchemy er på lik linje med de fleste andre professions. Men den beste er Blacksmithing, da du selv får velge hvilken bonus i stats du får.

 

Dette er vel egentlig litt feil. Jewelcrafting er den beste, både før og etter patchen.

 

Patch 3.2:

 

Jewelcrafting: +14 Strength (34 istedenfor 20 i tre slots) x3 = +42 Strength.

Blacksmithing: +20 Strength (Socket Bracer + Socket Gloves) x2 = +40 Strength.

 

Men, det er dog ingen tvil, om at dette er den beste kombinasjonen.

Lenke til kommentar

Herregud som jeg har lyst til å begynne med wow igjen =P Men vil ikke gi kompiser gleden av å si "HVA VAR DET VI SA", også har jeg ikke accounten min lenger heller : <

Er faen meg et hardt liv!

 

Men er vel ikkeno stress å begynne på nytt nå om dagen, får man ikke t8 fra heroics ellerno slikt piss? D:

Lenke til kommentar

25 man:

Hateful Strike:

Patchwerk will use this ability at a 1 second frequency on the target in melee range with the highest HP who is also one of the top three on Patchwerk's aggro list.

 

10 man:

Hateful Strike:

Patchwerk will use this ability at a 1 second frequency on the target in melee range with the second highest threat.

Lenke til kommentar
25 man:

Hateful Strike:

Patchwerk will use this ability at a 1 second frequency on the target in melee range with the highest HP who is also one of the top three on Patchwerk's aggro list.

 

10 man:

Hateful Strike:

Patchwerk will use this ability at a 1 second frequency on the target in melee range with the second highest threat.

 

sørga faktisk for at jeg ikke hadde noen hp buffs på ret palaen min da jeg gjorde naxx25 for ca 3-4 mnd siden(når en ligger på 5.5k+ dps er det ikke akkurat noe problem å drege aggro med en ny tank under litt trening i guildet) :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...