Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

ORLY sherlock, spiller man for å ha det gøy? herregud du må jo være verdens smarteste person eller hur.

Kanskje derfor jeg helst vil ha en level 80 karakter da siden det å levle er så bedritend kjedelig, fordi å spille på max level er gøy.

 

 

Troll et annet sted pls

 

Jeg er heller ikke så glad i å levle men jeg vet da nå at det hjelper svært lite å klage over det på et forum for det om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ORLY sherlock, spiller man for å ha det gøy? herregud du må jo være verdens smarteste person eller hur.

Kanskje derfor jeg helst vil ha en level 80 karakter da siden det å levle er så bedritend kjedelig, fordi å spille på max level er gøy.

 

 

Troll et annet sted pls

Vel, om du virkelig synes det å levele er så bedriten kjedelig, så ser jeg helt ærlig ikke gleden med å spille. Da har du det jo ikke gøy når du spiller, og da er gleden borte?

 

Og hvorfor så sur? Jeg trollet ikke, jeg mener det jeg sier.

Lenke til kommentar

Hadde første forsøk på General Veszax i kveld. Den fighten er et sant h***vete some healer. Når vi endelig klarer å finne en taktikk som passer oss så bestemmer serverhamsteret seg for å slacke og halve raidet får 500-1000ms latency og lag spikes. Endte til slutt opp med ett besteforsøk på 20%. Blergh! :wallbash:

Lenke til kommentar
ORLY sherlock, spiller man for å ha det gøy? herregud du må jo være verdens smarteste person eller hur.

Kanskje derfor jeg helst vil ha en level 80 karakter da siden det å levle er så bedritend kjedelig, fordi å spille på max level er gøy.

 

 

Troll et annet sted pls

 

Jeg er heller ikke så glad i å levle men jeg vet da nå at det hjelper svært lite å klage over det på et forum for det om.

Jeg heller er ikke så glad i å levle. Men når jeg først skal levle noe så jeg levler jeg det fort, for å få den fuguren til 80 fortest mulig.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Hvordan klarer dere å lvl fort til 80?

 

Vær effektiv - samle mange quester og følg en logisk rute. Møter du på en quest du vet har dårlig droprate så hopp over den, ha store bagger så du slipper å tømme de ofte. Send ting du vil selge på AH til en alt så du slipper å reise til en storby og så tilbake igjen for å fortsette questingen. Ha en plan, ha et mål og kjør på.

Lenke til kommentar

Jeg prøver, jeg prøver ;)

 

F.eks ista i Silverpine (tror jeg det var) har jeg en quest, jeg var på stedet jeg skulle i 30 min og fikk 3/15. De var jo fader ikke der, og ikke rundt der heller.

Jeg finner ikke ut hvor jeg skal levere questen "help!" i Un'Goro Crater, jeg ser sprmstegnet, men finner f ikke frem.. Sånne ting som det her gjør at jeg bruker lang tid :p

Lenke til kommentar
Er ikke så galt egentlig. Bare finn et system som funker på hvem som går inn i det grønne faenskapet etter tur. Hvis alle går inn samtidig så har du fort en død tank.

 

Det er en interessant fight, og jeg er ganske sikker på at vi skal få han ned neste gang ettersom vi til slutt fikk taktikken til å fungere. Har du forresten pleid å ha med 2 eller 3 healere i 10-man? Jeg har lest taktikker som bruker begge deler. Vi var 2 stykker, noe som stort sett fungerte med unntak av uheldig bruk av grønn og svart guffe (husker ikke navn på alt).

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Skaff en DK tank også bare popper han CDs hver gang det er "løpe fase" så slipper dere å løpe. Funket knall for oss, mulig alle tanks kan gjøre det nå siden folk har bedre gear, men vi klarte det bare med DK hvertfall rett etter release av Ulduar.

 

Vi hadde 3 healers da gjennomførte denne taktikken, 1pala, 1 priest og en shaman

Lenke til kommentar

Funka å slippe å løpe med DK tank når vi prøvde på 10 man i gamle guildet, fikk han bare til 40% da. I nye guildet tok vi han i dag (Ikke første guild kill, men første for meg.) og da hadde vi en druid tank, så funker vel for de fleste klasser nå når folk har fått gear.

Lenke til kommentar
Hadde første forsøk på General Veszax i kveld. Den fighten er et sant h***vete some healer. Når vi endelig klarer å finne en taktikk som passer oss så bestemmer serverhamsteret seg for å slacke og halve raidet får 500-1000ms latency og lag spikes. Endte til slutt opp med ett besteforsøk på 20%. Blergh! :wallbash:

 

Bra tank og uretarderte ranged så krever det ikke all verdens healing.

Lenke til kommentar

Det blir nok å prøve med 3 healere neste gang. Vi kjørte med en DK tank som poppet CD's, men han er muligens bittelitt undergeared. Han tok 30k+ damage på under 2 sekunder litt for ofte. Paladin/Warrior vil også kunne funke uten løping hvis man har Pain Supression, Hand of Sacrifice e.l. tigjengelig.

Lenke til kommentar
Jeg prøver, jeg prøver ;)

 

F.eks ista i Silverpine (tror jeg det var) har jeg en quest, jeg var på stedet jeg skulle i 30 min og fikk 3/15. De var jo fader ikke der, og ikke rundt der heller.

Jeg finner ikke ut hvor jeg skal levere questen "help!" i Un'Goro Crater, jeg ser sprmstegnet, men finner f ikke frem.. Sånne ting som det her gjør at jeg bruker lang tid :p

Du kan ta en titt her. Jame er en fyr som har laget en leveling-guide for både Horde og Alliance. Om du følger denne guiden, kan jeg garantere deg at det kommer til å gå lynkjapt.

Brukte den på to av mine tre level 80er, og jeg kan love deg at det gikk fort! :)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...