Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Er det fortsatt sånn at man må dra skillsa fra spellboka og ut på actionbaren til petet for at det skal bruke de? eller kan man ha de i boka med sånn ring som går rundt spellikonet og så bruker petet det? Har lært petet mitt taunt, og lurer på om jeg må dra det ut for at det skal funke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekka det ut. Hadde taunt i spellboka, med ringt rundt, petet mitt brukte ikke den skillen, den kom aldri på cooldown.

 

Men det er kanskje ikke no vits å lære petet den skillen da? den holder jo aggro godt nok med growl, gjør den ikke?

Lenke til kommentar
Alch > Enchanting lett i PvE

Hvorfor?

 

Samme gain på 64ap (tar utgrangspunkt i melee, var likt for alle når jeg spilte) gjennom mixology som du får av Ring-enchants men du får også 2timer ekstra med flask så vil si tiden du sparer på å bare farme 50% av flaskene du ellers ville spart er en såpass god gain at alc > enchanting.

Lenke til kommentar
Alch > Enchanting lett i PvE

Hvorfor?

 

Samme gain på 64ap (tar utgrangspunkt i melee, var likt for alle når jeg spilte) gjennom mixology som du får av Ring-enchants men du får også 2timer ekstra med flask så vil si tiden du sparer på å bare farme 50% av flaskene du ellers ville spart er en såpass god gain at alc > enchanting.

Ja ok, visste ikke at de fikk en buff av mixology.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett eller hørt om noen flasks som gir bedre stats til alchemists, kan noen linke dette til meg?

 

Beklager i så fall, var så og si skråsikker på at alchemists ikke fikk bedre stats på flaskene sine. Var ikke sånn da jeg var Alch i TBC.

Lenke til kommentar
By Zealin on 02/05/2009 (Patch 3.0.8)

Wrath Flasks:

 

Flask of Stoneblood 650 HP => 970 HP = +320 HP = ~+49%

Flask of Endless Rage 180 AP => 244 AP = +64 AP = ~+35%

Flask of Pure Mojo 38 MP/5 => 51 MP/5 = +13 MP/5 = ~+35%

Flask of the Frost Wyrm 125 SP => 162 SP = +37 SP = ~+29%

Last edited by Zealin on 02/05/2009 (Patch 3.0.8)

 

Tatt fra Wowhead comments.

Increases i stat er aldri vist i buffen, er vel det samme med alle buffs som har talent points som gjør det bedre.

 

 

Edit: Glømte å oppdatere og det ble et sent svar.

Endret av Macord
Lenke til kommentar
Aha, men da ble saken en litt annen.

 

Da er vel alchemy hakket bedre til PvE ja. Men til PvP til enchanting fortsatt være best, da man ikke kan flaske i arena.

Kan fortsatt bruke små potions i pvp som alchemy, som gir rundt 1000 mana eller 1000 hp trur jeg.

I neste patch kan man ikke bruke de lenger, men da får alchemy en egen flask de kan bruke i arena som gir like gode stats som enchanting gir.

Lenke til kommentar
Kommer ikke inn på noen realmer. Kan noen fortelle meg hva som skjer? Alle er liksom nede. :ermm:

 

Lol, er du morssom eller?

 

Weekly Maintenance, 08/07

 

 

This Wednesday there will be a scheduled maintenance. Please note that all European realms will be offline from 03:00 until 13:00, Paris time (CEST).

 

Thank you for your patience and understanding.

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...