Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet
Å ødelegger leveling for low lvls er kid-oppførsel.

Det spørs hvilken server man er på også.

Alle allys på min server oppfører seg som om de var 13 år gamle...-.-"

Har du møtt alle?

Du skjønner hva jeg mener og skal frem til :p

Ikek gjør det vanskeligere enn det det er :p

Jeg skjønner at du kommer med påstander om den andre siden. Ja, det finnes drittunger på Alliance. Ja, det finnes drittunger på Horde. Ja, det finnes drittunder i WoW.

Ferdig med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Bah ... Man får visst ikke gaina weapon skill på å slå på den banisha demonen i SMV lenger.

Kjedelige greier.

Nei, det er ganske lenge siden ble "fiksa". Den nye, hippe mob'en er første boss i Shadow Labs, han banisha demonkaren. Har fått opp 6 skills på han mens jeg har glodd TV og drivi med huslige sysler :)

Tar litt tid med autoattack, men du kan jo drive med noe helt annet samtidig.

Edit : Med mindre det var han det var snakk om, og at det ble forandret i patchen som kom i går.

Endret av Purplehaze
Skrevet
Så han er banisha og ikke slår tilbake?

Mhm. Fire grupper med mobs som holder han banisha, bare å ikke drepe dem så er han snill som et lam. Pluss at det er inni en instance, så du blir ikke plaga av noen heller :) (ref. gankeposter oppi her hehe)

Skrevet (endret)

Jeg har drept humanoidsa som banisher han mange ganger i håp om at han vil slå på meg, men han er fortsatt banisha. Om jeg husker rett så må man ha et quest item for å unbanishe han. Om man får skill av å slå på han vet jeg ikke, men jeg vet det fungerer på 1. boss i Auch: Shadow Lab.

Endret av BigJackW
Skrevet

når jeg lvlet fist forige uke dro jeg inn i VH på trashet før du starter selve eventen, uendelig av mobs subbende du kan slakte ned så bare gå til siden trenger du drikke etc.

Skrevet
Det kan da ikke være så lenge siden Azaloth (han i SMV) ble fiksa, jeg traina weapon skill der for et par uker siden :p

Men, men. Kan alltids gå Shadow Labs og, jeg ...

Samme her. For 1 uke siden funka det på han.

Ellers kan man jo bugge Artruis the Heartless i Sholazaar Basin (som har quest for å skifte faction Oracles -> Frenzyheart).

Skrevet
Det kan da ikke være så lenge siden Azaloth (han i SMV) ble fiksa, jeg traina weapon skill der for et par uker siden :p

Men, men. Kan alltids gå Shadow Labs og, jeg ...

Samme her. For 1 uke siden funka det på han.

Ellers kan man jo bugge Artruis the Heartless i Sholazaar Basin (som har quest for å skifte faction Oracles -> Frenzyheart).

*host* trur jeg mente på de folka i Blasted Lands oppi her når jeg tenker meg om.. *plystre* :whistle: Men jeg har aldri dasket på han i SMV, så jeg aner ikke åssen han er/var.

Som cruzader sier så er det genialt i Violet Hold også, før du setter i gang eventen. Men der kan du ikke afk'e mens du levler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...