Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[rant]

Gaaaah, dette er bare ynkelig. Har den siste måneden hamstret honor og marks i forberedelse til WOTLK, men manglet 1 mark i WSG. 1 mark kunne vel ikke være så vanskelig, det er jo bare å tape. Neeeeeeeeida. Har holdt på nå i flere timer og hver forbanna WSG vinner vi. Har nå 33 WSG marks i mailboxen som kommer til å råtne. Det er uaktuelt å levere inn siden jeg har honorcap og 100 av alt annet. Syntes det var kjekt at de gjorde marks o.l om til currency, men før kunne jeg i alle fall kaste bort noen marks om jeg hadde 3 i mailbox og 98,99 i baggen.

[/rant]

Lenke til kommentar

* World of Warcraft: Wrath of the Lich King on DVD-ROM.

* The Art of World of Warcraft: Wrath of the Lich King, a 208-page book featuring never-before-seen images from the game.

* An exclusive in-game pet: Frosty, the baby frost wyrm.

* A behind-the-scenes DVD containing over an hour of developer interviews, the Wrath of the Lich King intro cinematic with director’s commentary, and more.

* The official soundtrack CD, containing 21 epic tracks from the game, along with exclusive bonus tracks.

* A mouse pad featuring a map of the newly opened continent of Northrend.

* Two World of Warcraft Trading Card Game March of the Legion™ starter decks, along with two exclusive cards available only in the Collector’s Edition.

 

Tok meg ti sekunder med Google og finne det, eller så kunne du ha sett i Collectors edition emnet som er her ;)

Lenke til kommentar

Vill gjetting: Kart, Artbook, Soundtrack-CD, et eller annet spesielt in-game dilldall i form av non-combat pet, og kanskje noe annet spennende også.

 

Se der, ja. Så god som jeg er til å gjette er det nok bare det faktum at jeg ikke spiller Lotto som hittil har hindret meg i å vinne.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
[rant]

Gaaaah, dette er bare ynkelig. Har den siste måneden hamstret honor og marks i forberedelse til WOTLK, men manglet 1 mark i WSG. 1 mark kunne vel ikke være så vanskelig, det er jo bare å tape. Neeeeeeeeida. Har holdt på nå i flere timer og hver forbanna WSG vinner vi. Har nå 33 WSG marks i mailboxen som kommer til å råtne. Det er uaktuelt å levere inn siden jeg har honorcap og 100 av alt annet. Syntes det var kjekt at de gjorde marks o.l om til currency, men før kunne jeg i alle fall kaste bort noen marks om jeg hadde 3 i mailbox og 98,99 i baggen.

[/rant]

Er det ikke bare å shift-clicke stacken og fjerne ønsket mengde, slette de og "loote" de som trengs fra mailbox?

Lenke til kommentar
>> Spiller WoW på trail nå, men mamma nekter meg og kjøpe det. Hun begrunner det med at det er så mange folk som blir avhengige, og vil ikke at jeg skal bli det. Er det virkelig så avhengighetsdannende som media framstiller det, og er det vanskelig og ikke bli avhengig?

 

nja... er vel egentlig det :(

vill egentlig si: neida media bare gjør det så barna ikke skal sitte foran godstolen en varm sommerdag ....

Lenke til kommentar

ok, det her er patetisk..men fan som jeg gleder meg! ^_^

 

 

Hadde en grei avslutning av TBC med å drepe KJ som det siste som skjedde før jeg logget ut av TBC for siste gang, nå er det noen dager med leveling også er det pån igjen, håper på første raidet innen 2 resets - selvom jeg tviler, en gjeng med rotehuer i guilden : P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...