Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Foreslår at dere legger dere og sover, og drar på jobb/skole og spiller på ettermiddagen når ting er blitt litt stabilt.

 

Ehm? Er vell heller på ettermiddagen i morgen alt går at skogen fordi så mange skal spille, er faktisk ikke så mange på nå ;)

 

Men jeg har hatt noen problemer, for det første har jeg nå spilt i 1time og har fått 1x frys, 3x BSOD og 1x hvor bare hele WoW lukket seg?

 

Ytelsen i spillet hopper også veldig opp og ned, og hvordan i allverden kan det hakket på mitt HD4870 kort?!

Med Shadow på fult så hakker det faktisk!

 

Tror det er min AMD / ATI skjermkort driver som forutsaker BSOD, men orker ikke å fikle med det nå :)

Spiller bare på kompisen min sin konto uansett, siden jeg ikke har fått min standard edition fra GameZone enda, så får heller sove og game mye i morra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff. Frister egentlig å kjøpe en 70ish char og overføre den til min nye account.

Utrolig kjedelig å måtte levle opp på nytt.

Mista den gamle, da det var en konto jeg overtok av en venn. Og vi har siden kranglet en del, og blitt uvenner, så umulig å få bilde av førerkort e.l. for å få tilbake brukern :no:

Lenke til kommentar
jøss, jeg var i Tromsø å kjøpte spillet nå nettopp- og jeg så da vitterlig flere kvinner/jenter i køen :)

 

det er fordi jenter i nordnorge er mer harry:P neida er fra tromsø selv. var i bogstadveien og skaffet meg CE. var en til jente i køen men tror hu bare holdt typen med selskap, for hu hadde ikke noe pose når hun kom ut:P

Lenke til kommentar

Da vet jeg hvor jeg skal med Magen min i morgen! :D

Elsker instancer! Hvert fall noen jeg aldri har gjort før :p

 

Hvordan var det med items der? Får man noe bra?

Hva slags gear hadde du / har du? Er jo mulig ting føles lett fordi du har T4 - T6 gear osv.. Folk med random level 70 green skal jo også ha muligheten til å klare dissa instancene :p

 

Tok du den faktisk hele 17-ganger? Ble vell litt kjedelig i lengden?

Hvor lang tid tar en run ca? Nexus skal vell strengt tatt være hardere enn Utgarde Keep etter hva jeg har forstått :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...