Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
>> Spiller WoW på trail nå, men mamma nekter meg og kjøpe det. Hun begrunner det med at det er så mange folk som blir avhengige, og vil ikke at jeg skal bli det. Er det virkelig så avhengighetsdannende som media framstiller det, og er det vanskelig og ikke bli avhengig?

 

Alt er avhengighets dannende om du ikke tar det med moderasjon. WoW er like farlig som Maarud potetgullposen du har stående i skapet. Vet foresten moren din at det er avhengighetsdannende å sto opp om morgenen? Du kan bli avhengig av livet.

 

Nei er noe forbanna piss dette at du blir avhengig av WoW bare du ser på det, noe stort forbanna piss. Noen burde slå litt logikk i enkeltes foreldres topplokk.

Lenke til kommentar

Jeg solgte to enchants og to portaler som siste ting i TBC.

Er det en verdig avslutning? :D

 

Kommer meg ikke til byen i natt. Syntes det er litt vel nerdete for å være ærlig. Blir å hente mitt i morgen, og for de ansattes skyld BØR de ikke gi bort min utgave.

 

EDIT: Bear;

 

Ditt hode fungerer på èn måte. En yngre persons hode fungerer helt annerledes. (Jeg tør påstå chika er "yngre" da han må ha tillatelse fra mor, men rett meg). Personlig er jeg til en viss grad avhengig føler jeg, merker selv når jeg logger inn uten grunn. Tatt meg litt i nakken i det siste, men det er ofte jeg skulle gjort noe annet enn å spille wow.

 

Syntes ikke det er noe forbanna piss, men problemet ligger kanskje ikke i spillet, men spillerene. Som ikke ser ting. Tross alt, er jo bare seks BG'er til så har du nok marks...

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Jeg solgte to enchants og to portaler som siste ting i TBC.

Er det en verdig avslutning? :D

 

Kommer meg ikke til byen i natt. Syntes det er litt vel nerdete for å være ærlig. Blir å hente mitt i morgen, og for de ansattes skyld BØR de ikke gi bort min utgave.

 

EDIT: Bear;

 

Ditt hode fungerer på èn måte. En yngre persons hode fungerer helt annerledes. (Jeg tør påstå chika er "yngre" da han må ha tillatelse fra mor, men rett meg). Personlig er jeg til en viss grad avhengig føler jeg, merker selv når jeg logger inn uten grunn. Tatt meg litt i nakken i det siste, men det er ofte jeg skulle gjort noe annet enn å spille wow.

 

Syntes ikke det er noe forbanna piss, men problemet ligger kanskje ikke i spillet, men spillerene. Som ikke ser ting. Tross alt, er jo bare seks BG'er til så har du nok marks...

 

Selvfølgelig virker mitt hodet annerledes enn andres, takk Gud for det, men med moderasjon blir du ikke avhengig, det er jo som å si "ikke drikk 1 øl da blir du alkoholiker". Man blir ikke avhengig av moderate mengder (har forøvrig før noen kommer med den påstanden festrøyket siden jeg var yay high, røyker ikke til vanlig for fem flate øre). Det er når man begynner å overinnta mengden og får den følelsen at man må ha det hele tiden at man er avhengig.

Lenke til kommentar

Genialt, da er det bare 1 time til jeg er hjemme og i full sving med leveling til level 80. Og denne gangne skal det gå fortere enn til 70. Har senvakt i morgen og fredag så er det frihelg. Og lørdagen skal brukes til nettopp dette. Før helga er over skal jeg i alle fall være 73.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...