Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ah, he he, kan ikke migge før tidligst juni.

Migga til Kor'gall i februar :p

 

Er uansett ally, så =/

 

Heter Sosjojuror på Kor'gall - jeg er veldig oppfinnsom når det kommer til druidnavn.

Alle heter Sosjojuror, Sos, Sosjoj, Sjur eller lignende :p

 

Har de ikke minsket cooldown på migrering til en måned nå?

Har de?

Vel, jeg aner ikke. Jeg har ikke penger til å migge heller :p

Lenke til kommentar

 

Må dessverre skuffe deg men de forskjellige castbar/tech/time bars som sto spredt over skjermen ødela 90% av det gode inntrykket på den UIen. Pent oppsett nederst på skjermen men når du kom lenger opp så det dessverre ut som du hadde mistet interessen av å gjøre noe mer med det og bare lot det være slik.

 

Buff oppsettet synes jeg var alt for stort og tok for mye plass av skjermen selv om det kun var i hjørnet, samt at du kunne fjernet alle de knappene rundt minimapet.

 

Mye potensialer i det oppsette om du rydder opp litt i UIen :)

Lenke til kommentar
Hva heter unitframesa dine sink? Er det xpearl?

ag uf.

 

Hehe, 11 fps. O_O

 

@ sink

10, men ja.. Har vurdert en bursdagsgave til meg selv, ny pc. Sitter å geimer på en 2 år gammel laptop som jeg har brukt siden jeg fikk den. Ingen reser men det er spillbart.

Endret av Sink
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Hallo:

 

Jeg åpnet i dag mailboxen min og så at crusader enchant ikke ble solgt på AH. Jeg skal ta den ut og mailen forsvinner. Nå merket jeg at den ikke ligger i baggen heller. Har relogga og sett i mailen.. Hvor ble den av? Hvordan får jeg den tilbake?

Lenke til kommentar
Hallo:

 

Jeg åpnet i dag mailboxen min og så at crusader enchant ikke ble solgt på AH. Jeg skal ta den ut og mailen forsvinner. Nå merket jeg at den ikke ligger i baggen heller. Har relogga og sett i mailen.. Hvor ble den av? Hvordan får jeg den tilbake?

Sikker på at det ikke bare er "litt" delay da?. Eller så må du kontakte en GM, så får du den nok tilbake :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Ok. Takk :)'

 

EDIT: Jeg fikk tak på en mod og etter mye snakking sa han at den skulle ligge i mailboxen min nå. Jeg gikk dit. Ingenting var der. Da sa han at den skulle ligge i banken. Gikk dit ingen ting var der. Når jeg skulle si det, fikk jeg den auto-meldingen.. Jeg har enda ikke fått det tilbake, selv etter snakk med mod.. :(

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
Selvlagd, eller pakke? Synes jeg har sett det før. :s

 

Modifisert utifra All-Deuce UI 2.3 (Beta). Får se om det kommer noe nytt fra den kanten i 2.4.

 

 

Må dessverre skuffe deg men de forskjellige castbar/tech/time bars som sto spredt over skjermen ødela 90% av det gode inntrykket på den UIen. Pent oppsett nederst på skjermen men når du kom lenger opp så det dessverre ut som du hadde mistet interessen av å gjøre noe mer med det og bare lot det være slik.

 

Buff oppsettet synes jeg var alt for stort og tok for mye plass av skjermen selv om det kun var i hjørnet, samt at du kunne fjernet alle de knappene rundt minimapet.

 

Mye potensialer i det oppsette om du rydder opp litt i UIen :)

 

Er glad i litt store buffs. Ser uansett ikke så veldig mye den veien når jeg spiller, så de er ikke i veien for meg.

Omen ser jeg egentlig ikke så mye på når jeg healer, med mindre jeg får beskjed om at jeg er over 90% over noen i threath. Som healer får jeg lite aggro, heldigvis :)

Grid passer seg helt fint der det er nå.

XRaidStatus kan nok med fordel fjernes, da det ikke har virket noe særlig. Noen av knappene rundt minimappet kan nok også fjernes/gjemmes, men jeg bruker ikke så mye tid på å se rundt der, og når jeg gjør det ser jeg det jeg skal se på.

Liger måten BigWigs er satt opp på (Incoming Infernal/Next Enfeeble) - det blir også her ikke så mye i veien, føler jeg.

 

Ellers takk for kommentarer :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Ok. Takk :)'

 

EDIT: Jeg fikk tak på en mod og etter mye snakking sa han at den skulle ligge i mailboxen min nå. Jeg gikk dit. Ingenting var der. Da sa han at den skulle ligge i banken. Gikk dit ingen ting var der. Når jeg skulle si det, fikk jeg den auto-meldingen.. Jeg har enda ikke fått det tilbake, selv etter snakk med mod.. :(

 

Quoter siden jeg ikke fikk svar +:

Hvor mange timer /played tror dere jeg trenger for å komme fra 62-70 med Brians copp levling guide?

Lenke til kommentar
Ok. Takk :)'

 

EDIT: Jeg fikk tak på en mod og etter mye snakking sa han at den skulle ligge i mailboxen min nå. Jeg gikk dit. Ingenting var der. Da sa han at den skulle ligge i banken. Gikk dit ingen ting var der. Når jeg skulle si det, fikk jeg den auto-meldingen.. Jeg har enda ikke fått det tilbake, selv etter snakk med mod.. :(

 

Quoter siden jeg ikke fikk svar +:

Hvor mange timer /played tror dere jeg trenger for å komme fra 62-70 med Brians copp levling guide?

3-4..

Lenke til kommentar
Jeg farmer jeg 2 primal water og kjøper noen billige raw gems + 2 primal earth på AH hver dag. Jeg transmuter dette til en Earthstorm Diamond og selger for rundt 70g på AH. Vil det da ikke være mer lønnsomt å fortsette med Earthstorm Diamonds istedenfor Earth -> Water ettersom de deler cooldown? (Går ut i fra at de deler CD da Primal Might delte CD med Earthstorm Diamond hvertfall.)

 

Det kommer an på prisene på råvarene vs det ferdige produktet på din server, og husk at prisen på primal water også må regnes med, selv om du farmer de selv. På min server tjener man ca 5-10g på å gjøre en earthstorm diamond transmute, og ca 15g på en earth -> water. I tillegg er også water mye lettere å selge, slik at man slipper noe tap på auksjonsdepositum, når man ikke får solgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...