Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Det er ikke artig å spille 1v1 mot en druid som har 437 resilience når man er warlock og druiden springer rundt pilaren i nagrand...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-117779-1196555652_thumb.jpg
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Trenger et lite tips, har lenge tenkt på å satse på PvPing med druiden min, og da tenker jeg at jeg kan få 375 i elemental leatherworking og skaffe primalstrike settet, men er det noe å satse på?

Lenke til kommentar

Spiller kriger prot, den er grei selv 5 rogues kan ikke drepe med 24k hp og 530 def

men på shadowpresten så har jeg 0 res gear og 6k HP , vet jeg kan skaffe en trinket men må da skaffe poeng først. Føler meg useless i starten da jeg ikke kan dps og er et lett bytte.

Ingen honor , lite erfaring, ingen res gear VS S3 folk med pvp played 3 år.

 

Starten er kjip as men det er vel bare å henge på laget og sakte men sikkert på honor og kjøppe s1 gearet.

Lenke til kommentar
Spiller kriger prot, den er grei selv 5 rogues kan ikke drepe med 24k hp og 530 def

men på shadowpresten så har jeg 0 res gear og 6k HP , vet jeg kan skaffe en trinket men må da skaffe poeng først. Føler meg useless i starten da jeg ikke kan dps og er et lett bytte.

Ingen honor , lite erfaring, ingen res gear VS S3 folk med pvp played 3 år.

 

Starten er kjip as men det er vel bare å henge på laget og sakte men sikkert på honor og kjøppe s1 gearet.

Hva slags gear har du hvis du har 24k hp? Det er vel buffed? Armory?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...