Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En ting jeg har fundert litt på er: Jeg har nå 2 warnings på accounten min, en for å ha delt den med broren min (som ikke fins, brukte den som en grunn for å få reimbursa items) og en for å ha leecha honor.

 

Hvis jeg får en til, hva skjer da?

 

Hvor mye tolereres før permaban liksom?

 

Tror nok du må passe litt på, ja. Jeg kan tenke meg at om du "går over streken" en gang til, vil det straffe seg. Dog blir du vel bare suspendert i noen timer/dager, alt etter som.

Lenke til kommentar
En ting jeg har fundert litt på er: Jeg har nå 2 warnings på accounten min, en for å ha delt den med broren min (som ikke fins, brukte den som en grunn for å få reimbursa items) og en for å ha leecha honor.

 

Hvis jeg får en til, hva skjer da?

 

Hvor mye tolereres før permaban liksom?

Skulle jeg gjetta ville jeg gjetta at neste gang er en 72 timers ban, men hvorfor gamble på det?
Lenke til kommentar
En ting jeg har fundert litt på er: Jeg har nå 2 warnings på accounten min, en for å ha delt den med broren min (som ikke fins, brukte den som en grunn for å få reimbursa items) og en for å ha leecha honor.

 

Hvis jeg får en til, hva skjer da?

 

Hvor mye tolereres før permaban liksom?

Skulle jeg gjetta ville jeg gjetta at neste gang er en 72 timers ban, men hvorfor gamble på det?

 

Driver egentlig ikke på med noe ulovlig. Men det er som sagt en ting som jeg har fundert litt på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...