Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På hvilken linje vil du si vansklighetsgraden ligger på?

 

Det er vell for folk som akuratt er ferdig med Karazhan.

 

Men selv oss som dreper Illidan hver uke fant flere upgrades der inne. Så loot skal det ikke sies noe på.

 

 

hehe..skulle akkurat til å sei det. Gutta fra calcutta og kara frå sahara som har BT på farm, så er vel ZA en liten ettermiddagssnack, gjort før 15.00 ;)

Lenke til kommentar
Hvem har dyppa musepeker'n min i sirup?

 

Har reinstallert windows og wow i denne uka. Alt ser ut til å fungere fint utenom en ting: Musepekern er blitt utrolig treig og er helt ubrukelig. Fps og alt annet sviver bra og grafikkdriver er oppdatert med siste versjon.

 

Har aldri hatt noe problem med dette før. Noen som har et tips eller to til meg?

 

EDIT: Med treg mener jeg at den har opp i mot 0.5 sek delay, ikke treg som i instillingen "slow-fast mouse speed".

 

PS (Har ingenting med wow å gjøre men) Får heller ikke spilt av avi-filer lenger. How to fix that?

Glemte å si det, men det er kun i wow jeg har dette problemet. I alle andre programmer fungerer musen fint.

Lenke til kommentar
prøver å starte wow nå, og har lasta ned 2.3 patchen, men installen vil ikke starte?

har restarta PC og prøvd 100 ganger.

 

den laster seg ned, men installerer seg ganske enkelt ikke :(

 

what to do?

 

Om du finner selve patch filen i WoW mappen, går det ikke da ann å dobbeltklikke den slik at den installerer seg? Mulig jeg tar feil, men du kan alltids prøve.

Lenke til kommentar
prøver å starte wow nå, og har lasta ned 2.3 patchen, men installen vil ikke starte?

har restarta PC og prøvd 100 ganger.

 

den laster seg ned, men installerer seg ganske enkelt ikke :(

 

what to do?

 

Hadde akkurat samme problem, så jeg lasta ned patchen manuelt fra en mirror, og da funka det greit....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Men nå som 33%(?) av bonus healinga også går som spelldmg, blir det nok litt mere attraktivt å være healer igjen også :)

 

Er for overpowered :( +2000 healing og 666 spell dmg... vil ikke møte den holy priesten :(

 

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...