Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rolling restarts. Ok greit nok. Du kan få mer info på forumet under realm status står det, også greit nok, men er det forumet oppe? NEI!

 

Samme som nextgentel som sier at jeg skal sende en mail om internett ikke fungerer.

 

Hvilke Rep / 5man våpen pleier shadowpriest å ha før 10/25 man loot?

Lenke til kommentar
Hvilke Rep / 5man våpen pleier shadowpriest å ha før 10/25 man loot?

jeg hadde dagger fra shattered halls 2.(?) boss -> exalted LC mace -> dagger fra prince.

 

Kan også bruke spellblade'n som du får av å grinde honor...om du er typen til det då =)

 

Var i ZA igår, og sleit skikkelig med Halazzi...andre med lignande problem, eller gode forklaringer/how to's? =)

Lenke til kommentar
Hvilke Rep / 5man våpen pleier shadowpriest å ha før 10/25 man loot?

jeg hadde dagger fra shattered halls 2.(?) boss -> exalted LC mace -> dagger fra prince.

 

Kan også bruke spellblade'n som du får av å grinde honor...om du er typen til det då =)

 

Var i ZA igår, og sleit skikkelig med Halazzi...andre med lignande problem, eller gode forklaringer/how to's? =)

priests kan ikke bruke swords.

 

Halazzi var pusekatten? bare tank'n spank, plukk opp catten og dps den ned til 20%, første pri er totems, så fortsette på boss.

Lenke til kommentar
Hvor bør jeg gå for å levele med min level 30 nelf rogue? :) (alliance, hvis ikke nelf var nok info)
Grind tigre og pantere i STV til du kan begynne og queste skikkelig der.

Hvordan kommer jeg meg ned dit da? Fra f.eks. Darkshire. Har svært lite flightpaths, og er egentlig ikke spesielt godt kjent der, da jeg ikke har levelet der før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...