Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

regner med det, eller med han som target tar du å trykke rpå invite knappen i guildbaren, da inviter du target, kan være slik det må gjøres. merk at han også inviteres til raidet og akksepterer :D lvl ?? DEATHFISH ftw :p

 

lurer på om andre guilds vil se guildtag'en når de stikker innom for å downe han, hadde vært priceless, litt snikreklame i alle raids :D

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er WoW siden bugget? Prøver å laste ned TBC siden jeg har mistet 1 CD, men så får jeg bare:

 

javax.servlet.ServletException: Unable to retrieve response from CAS Server.
com.blizzard.cas.client.web.filter.TicketValidationFilter.doFilterInternal(TicketValidationFilter.java:107)
org.jasig.cas.client.web.filter.AbstractCasFilter.doFilter(AbstractCasFilter.java:95)
org.springframework.web.filter.DelegatingFilterProxy.doFilter(DelegatingFilterProxy.java:138)
com.blizzard.cas.client.web.filter.AuthenticationFilter.doFilterInternal(AuthenticationFil

 

Osv osv....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jøss, jeg ble nesten skremt i dag. Alliance ledet 800-300 og de fleste horde begynte å whine og sa "let them win -.-" osv. Så jeg ba de fokusere mer på flags, holde seg mest mulig vekk fra combat og gå sammen. Da vant vi 2000-1200. Skal ikke så mye til for å vinne lissom <_<

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Prøv å si noe sånt til en alliance group i BG, du! :p

 

Det største problemet med Battlegrounds' er at når man først leder, så begynner alle sammen å rushe. Ingen som tenker på defence. De har ikke tid til å stå i ro i noen minutter, men de har tid til å tape 5 ganger på rad.

 

"I heff most dmg done look at meeeee hehehe ... why we lose?? U ALL SUCK -.-! NOOOOOBS!"

Lenke til kommentar

Hihi! I går kveld hadd jeg ganket en mage, og senere chain ganket jeg en lock. Da til slutt locken nesten tok meg, og jeg satte meg ned for å spise, kom magen løpende og begynte å scorche meg. Dette skjedde så. Hoppe opp med 15% HP, løpe bak mage for å unngå at spells treffer meg, poisons stacker heldigvis (deadly poisons). Da magen kommer seg ut av kidney shot, løper han unna og blastwaver, noe som senker meg og gjør at jeg ikke når han, så begynner han AE, som bringer meg ned på 1%, akkurat da han skulle ta den siste AE = Dø av poisons.

 

I r luckeh pwner.

Lenke til kommentar

Jævla mongo pickup. Mara, greensludges. En rogue pulla en sludge, mens tanken var død. Jeg blir drept av sludge og samtalen går som følger:

 

Leader: ROGUE!!!!!!!!!!!!!

Meg: WHAT?! You pulled him when the tank was down.

Leader: u shuld use ranged

Meg: I don't have any ammo.

Leader: ITS NOT MY FAULT YOU DONT HAVE AMMO

*you have been removed from the party*

 

/w > leader: What the hell is your problem?

Leader is ignoring you.

 

 

 

Jaja, alliance er fargerike folk, dere.

Lenke til kommentar

Åkei, jeg er da dinga 20 og skal ha DW på warrioren min.

 

Jeg har disse å velge mellom:

 

 

Cookie's Tenderizer

Binds when picked up

One-Hand Mace

27 - 51 Damage Speed 2.80

(13.9 damage per second)

+6 Strength

 

Cookie's Tenderizer

Binds when picked up

One-Hand Mace

27 - 51 Damage Speed 2.80

(13.9 damage per second)

+6 Strength

 

Smite's Reaver

Binds when picked up

One-Hand Axe

19 - 36 Damage Speed 1.90

(14.5 damage per second)

+2 Strength

+3 Stamina

Equip: Improves hit rating by 2 (0.7%@22).

 

Buzzer Blade

Binds when picked up

One-Hand Dagger

14 - 28 Damage Speed 1.50

(14.0 damage per second)

Equip: Improves critical strike rating by 5 (1.4%@21).

 

 

 

 

Jeg vurderer enten å gå med 2 tendernizer. 12 str er mye, men dem er trege.

Eller om jeg skal gå reaver i MH og buzzer i OH. Hit er jo greit, samme er crit :p

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...