Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bah funker ikke laste ned patchen.. den laster ned sa star det finished sa skjer det ikke no.. skrur jeg pa wow igjen laster den ned patchen kjapt opg samme skjer..

 

Hadde det samme "problemet" på min PC nettopp. Gikk til WoW-mappa, fant fram patch-fila (2.2.3.somethingsomething to 2.3.somethingsomething.exe), høyreklikket og valgte "Kjør som Administrator".

 

Dette gjelder nok bare om du har Windows Vista :)

 

 

Edit: Guka: Det er nok bare å laste ned og kjøre fila fra der du laster ned til. Trenger ikke flytte fila til wow-mappa :)

Endret av Sneglen
Lenke til kommentar
Det 4k questet i AV. hvor skaffer man det?

det er ikke 4k honor, det er 400

 

Nvm, de var visst ikke elite lengre.

 

 

Da har den sikkert blitt gjort om til non- elite? Det er jo endel elitemobs som skulle gjøres slikt med.

 

EvenEleven:

Det er ikke quest for AV idag. Idag er det for AB.

Fyren/dama med questet står i nærheten av Battlemaster i de forskjellige byene

Lenke til kommentar
Det 4k questet i AV. hvor skaffer man det?

det er ikke 4k honor, det er 400

 

Nvm, de var visst ikke elite lengre.

 

 

Da har den sikkert blitt gjort om til non- elite? Det er jo endel elitemobs som skulle gjøres slikt med.

 

EvenEleven:

Det er ikke quest for AV idag. Idag er det for AB.

Fyren/dama med questet står i nærheten av Battlemaster i de forskjellige byene

Da har jeg gjort den alt:P Ally vant med engang. skjeldent^^

Lenke til kommentar
Det 4k questet i AV. hvor skaffer man det?

det er ikke 4k honor, det er 400

 

Nvm, de var visst ikke elite lengre.

 

 

Da har den sikkert blitt gjort om til non- elite? Det er jo endel elitemobs som skulle gjøres slikt med.

 

EvenEleven:

Det er ikke quest for AV idag. Idag er det for AB.

Fyren/dama med questet står i nærheten av Battlemaster i de forskjellige byene

Da har jeg gjort den alt:P Ally vant med engang. skjeldent^^

 

Heldig du!

 

Jeg kommer nok til å slite i hele kveld med å få en AB win. Dog er det jo en gledelig nyhet at man bare trenger å være honored for å skaffe seg nøkkel til Ramparts heroic. Ihvertfall for meg! ;)

Lenke til kommentar

Nå når det går raskere å levle er vel forresten alle guider utdaterte :S En trenger ikke lenger gjøre like mange quester eller drepe like mange som en sier i guidene for levle og en vil dermed gå forbi guiden. Vil ikke nyeste patch tilsi at det bør komme drastiske forandringer i tidligere guider?

Lenke til kommentar
Nå når det går raskere å levle er vel forresten alle guider utdaterte :S En trenger ikke lenger gjøre like mange quester eller drepe like mange som en sier i guidene for levle og en vil dermed gå forbi guiden. Vil ikke nyeste patch tilsi at det bør komme drastiske forandringer i tidligere guider?

 

Nei, du får stort sett en 15% bonus på kills + litt mer for noen quest. Guidene er på ingen måte utdatert. De guidene jeg har brukt fungerer både med og uten rested. Og med rested får man 100% mer xp for kills. Boosten som har kommet nå er minimal i forhold til rested/non-rested. Du kan trygt følge guidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...