jt1 Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg har etterhvert bygd meg opp en fin samling Mp3'er. Som de fleste andre er jeg flink til å ta vare på dem. Men jeg finner ikke noe særlig informasjon om sangene, derfor blir samlinga litt halvveis. Jeg skulle hatt et program som oppdaterte for eksempel: "Artist", "produksjonsår", "Album sangen tilhører" Slik at alle sangene kom ut slik: Artist: Coldplay Tittel: Speed of sound Album: X & Y Utgitt i år: 2005 Det finnes jo så mange programmer der ute, men finnes det et som kan fikse dette for meg? Eller må jeg gjøre det manuelt for hver av de mange tusen sangene...? FLott med noen gode svar her altså.
zjulik Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 Jeg prøvde MediaMonkey etter anbefaling her i forumet. Det er nøyaktig det du trenger! Brliiefint program og gratis. http://www.mediamonkey.com/
ErlendRU Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 (endret) MediaMonkey er digg ja!! Endret 2. august 2005 av erlendru
jt1 Skrevet 2. august 2005 Forfatter Skrevet 2. august 2005 Beklager feilpost. Takk for hjelpen! Spør man her på forumet, får man svar. Og det med en gang også :-) Takk
mandela Skrevet 2. august 2005 Skrevet 2. august 2005 har du for det meste album kan du bruke en eller annen "mp3 tagger", jeg bruker mp3tag og er veldig fornøyd med det. har du mye singler, bør du belage deg på at prosessen vil ta lang tid
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. august 2005 Skrevet 3. august 2005 Anbefaler deg å prøve Tag&Rename. Rett og slett genialt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå