Gå til innhold

Noen designtelefoner rundt hjørnet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig OT men... kul avatar arehei, bedre enn den femi bikkja du hadde tidligre!

:p

 

N serie design kanskje, men størrelsen har ikke noe ved design å gjøre (min mening)

Lekre design mobil har enten klapp eller skyveformat syns jeg, Nokia's 8800 er vanskelig å komme utenom.

Men når det gjelder design mobiler føler jeg at man får det, men ikke så veldig mye mer - les innhold.

Jeg mener hva har et 0.5 mpxl kamera i en mobil til 5000.- å gjøre (nokia 8800)

Ingen minne utvidelse heller...

 

så spørsmålet er om du vil ha design og innhold eller om det klarer seg med designen alene?

:roll:

 

- D600 til Samsung, har absolutt innhold men er etter min mening ikke så fin som D500 var.

- Razr fra Moto, laser skårne taster og den tynneste klappmobilen laget, stor lekker skjerm... men her også, VGA kamera!?!?

- Nokia 8800, lekkert!!!men ikke voldsomt mye innhold her heller dessverre.

Siemens SL 75, pen, men innhold???

SE W800, har absolutt innhold, utseende (?)

 

Generelt virker det som om de Europeiske mobil produsentene klarer å lage lekre mobil.

Men de later til å tro at det holder med et lekkert ytre, men med ordinære specs-dette holder ikke!

Samsung og til dels LG satser på design, men satser også på innhold i den samme mobil-veldig bra!

Dette er veien å gå!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Du er inne på noe, nå skal jeg ikke si at jeg ikke vil ha en telefon med gode specs. Men litt av poenget er vel at de retter seg mot folk som heller vil ha noe som ser pent ut.

 

Grunnen til at de firer på specsene er vel gjerne at telefonen skal holdes på et pris nivå som er mulig å selge..

 

(Design pris) + (Specs pris) = Høy pris!!!

Lenke til kommentar
Siemens SL 75, pen, men innhold???

Innhold bedre enn de fleste i allefall :)

EDGE, BT, MP3/AAC, Real-player, streaming audio/video, 1.3MP kamera med LED-lys, ATI-prosessor, firmware-oppdatering via GPRS osv.

 

Eneste man savner på SL75 er kanskje minnekort, men med 52MB og støtte for AAC++ så får man i allefall 3-5 CD-album inn på den.

Lenke til kommentar
Innhold bedre enn de fleste i allefall :)

EDGE, BT, MP3/AAC, Real-player, streaming audio/video, 1.3MP kamera med LED-lys, ATI-prosessor, firmware-oppdatering via GPRS osv.

 

Eneste man savner på SL75 er kanskje minnekort, men med 52MB og støtte for AAC++ så får man i allefall 3-5 CD-album inn på den.

Vet ikke hva man kan si om prisen på Nokia 8800 jeg?

:p

 

And den Siemensen : 1.3 mpxl kamera uten minnestøtte... og alt det du nevner der er middelklasse, ikke noe high end model, ingenting spektakulært i det hele tatt!

Hva med skjerm?

:thumbdown:

Lenke til kommentar
1.3 mpxl kamera uten minnestøtte... og alt det du nevner der er middelklasse, ikke noe high end model, ingenting spektakulært i det hele tatt!

Hva med skjerm?

Tar du bilder i full oppløsning gjør du det for å se dem på PC så da skal de neppe lagres lenge på mobilen uansett.

Bilder for bruk på selve mobilen bruker man mindre oppløsning på.

 

Alt jeg nevnte er middelklasse sa du...?

Javel... synes det er langt over standard for en mobil i denne prisklassen jeg :)

Og Real-Player, multitasking og ATI-prosessor er da vel litt spektakulært i en ikke-Symbian mobil.

 

Skjermen er bra nok, med 132x176 pixler og 256k farger. Stor forbedring i forhold til forgjengeren som hadde 130x130 og 64k.

Lenke til kommentar
1.3 mpxl kamera uten minnestøtte... og alt det du nevner der er middelklasse, ikke noe high end model, ingenting spektakulært i det hele tatt!

Hva med skjerm?

 

 

Alt jeg nevnte er middelklasse sa du...?

Javel... synes det er langt over standard for en mobil i denne prisklassen jeg :)

Og Real-Player, multitasking og ATI-prosessor er da vel litt spektakulært i en ikke-Symbian mobil.

 

Skjermen er bra nok, med 132x176 pixler og 256k farger. Stor forbedring i forhold til forgjengeren som hadde 130x130 og 64k.

Multitasking hadde t.o.m min gamle K700...

 

Skjermen er bra nok sier du... antar vi har ulike krav til mobilen våre!

Den oppløsning du nevner var ok for 2 år siden, nå er den helt ut!

Men dette er veldig OT Molna, vet du liker Siemens og helt greit, men de lager ingenting som får hodet mitt til å vri seg rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...