Ravn Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Jeg hakker også litt av og til, vet ikke hva som forårsaker det... kan være den gamle horete HDen min...
Kurt P Skrevet 6. august 2005 Skrevet 6. august 2005 Dette spillet imponerte virkelig. Endelig fikk jeg litt god følelse av å sette meg ned med et spill igjen.. Spenning hele veien. En del bra effekter, og mest imponert er jeg av A.I.'n . Beste jeg har sett hittil..
kirjogra Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 F.E.A.R Demo Tweak Guide http://www.tweakguides.com/FEAR_1.html
bureaucrator Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Funker faktisk helt flytende med mitt GeForce 4200 ti 64 MB-kort. Med lave innstillinger, riktignok, men dog... (Nytt sytem er på vei...) Fysikken og spillfølelsen synes jeg er veldig lovende. Raskere enn en del andre spill, og det er bra.
GoldlaXiE Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Japansk horrror har alltids fascinert meg, og med dette spillet så har eg ihvertfanl noe å ruge på utepå de kalde mørke hybeltimene i Sogndal Sogndal? Du er fra da?
Mala Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Japansk horrror har alltids fascinert meg, og med dette spillet så har eg ihvertfanl noe å ruge på utepå de kalde mørke hybeltimene i Sogndal Sogndal? Du er fra da? Er fra Odda eg, reiser opp dit på førstkommende lørdag Kanon plass det der, mye slekt og slikt der oppe. Major OT da men
emacoolit Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Rå grafikk, herlig lydbilde, kul animasjon, overraskende AI/scripting, spennende konsept... jeg gleder meg til spillet kommer! Endret 7. august 2005 av emacoolit
Hr. Jenssen Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Rå grafikk, herlig lydbilde, kul animasjon, overraskende AI/scripting, spennende konsept... jeg gleder meg til spillet kommer! Nettopp! Noen maser og klager over at det er så urealistisk med slike futuristiske våpen og sånn, men jeg sier FUCK THAT! Så lenge man har det GØY kan realismen bare henge seg. At man skal ha det gøy med et spill er førsteprioritet. Realisme kommer lenger bak.
Mala Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 [iC' date=07/08/2005 : 11:37] Rå grafikk, herlig lydbilde, kul animasjon, overraskende AI/scripting, spennende konsept... jeg gleder meg til spillet kommer! Nettopp! Noen maser og klager over at det er så urealistisk med slike futuristiske våpen og sånn, men jeg sier FUCK THAT! Så lenge man har det GØY kan realismen bare henge seg. At man skal ha det gøy med et spill er førsteprioritet. Realisme kommer lenger bak. Syns nå forsåvidt spiller ER realistisk eg, uten med tanke på våpna og slikt.Men alt det andre som er nevnt her gjør det xtremt stilrent og ronkbart( der fikk den nok en gang SkyMarshall :!: ) og alt bare står til. Ett 100% sikkert kjøpt for en fattig stydent
Drizt Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg får dene feilmeldingen når jeg prøver å starte det. "d3DX9_25.dll was not found." Har et Geforce 4. Kan bare sette på Dx9 renderer i Options. Noen som vet hva som er feiL? Endret 7. august 2005 av Drizt
iStephano Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 når skal spillet komme ut? er det i september??
cock hammer Skrevet 7. august 2005 Forfatter Skrevet 7. august 2005 når skal spillet komme ut? er det i september?? oktober
Vrengtpolvott Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 [iC' date=07/08/2005 : 11:37] Noen maser og klager over at det er så urealistisk med slike futuristiske våpen og sånn, men jeg sier FUCK THAT!Så lenge man har det GØY kan realismen bare henge seg. Helt riktig! Jeg for min del spiller ikke spill for at det skal være realistisk, men for å kunne løpe rundt og gjøre ting jeg ikke kan i virkeligheten!
KriZZ Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg får ikke spilt demoen uten og hake av på "Disable Sound" Gjør jeg ikke det henger den seg med svart skjerm når jeg starter opp spillet Noen som har en løsning på dette? Endret 7. august 2005 av KriZZ
dj_bajs Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg får ikke spilt demoen uten og hake av på "Disable Sound" Gjør jeg ikke det henger den seg med svart skjerm når jeg starter opp spillet Noen som har en løsning på dette? Jeg har nøyaktig det samme problemet, jeg må hake på "Disable Sound" for at spillet kan kjøre. Hvis jeg ikke haker av, blir skjermen bare svart..argh.
co2 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Kjører fint hos meg, men det fryser et sekund en gang i blant. Noe med RAMen?
Gunfreak Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 kommet noen mods til demo'n enda? tenker på ting som evig bullettime?
co2 Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 når skal spillet komme ut? er det i september?? oktober LAME
KriZZ Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Jeg får ikke spilt demoen uten og hake av på "Disable Sound" Gjør jeg ikke det henger den seg med svart skjerm når jeg starter opp spillet Noen som har en løsning på dette? Jeg har nøyaktig det samme problemet, jeg må hake på "Disable Sound" for at spillet kan kjøre. Hvis jeg ikke haker av, blir skjermen bare svart..argh. Jeg bare disablet codec packen min så fungerte det Test det...
Wooho Skrevet 7. august 2005 Skrevet 7. august 2005 Var en helt grei demo av FEAR, fikk ikke den store WOW opplevelsen, men det som er rart hos meg er at lyden altså in game, når karakterene snakker så er den vekke. Ellers så funker lyden når våpen avfyres, bakgrunnsmusikken og lyden i de filmsnuttene funker, men altså ikke in game når karakterene snakker. Noen som har samme problem eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå