Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tozva: Det er vel ingen sider du må bevise at du er 18, så det er vel ikke et kjempe problem. Når det gjelder å ta ut å inn penger, sjekker de vel heller ikke alderen, men de regner vel med at folk under 18 ikke har mulighet til å ta ut penger.

 

Jeg fikk 50$ gratis fra yourpokercash og er 17, har spillt disse opp til 1000$ nå og tenker det er på tide å ta ut noen beløp.

Okei, men jeg hadde bruker på centerbet for en stund siden. Og der måtte jeg sende kopi av førerkort for å få fortsette med å spille. Så vart kontoen fryst etterhvert. Men isåfall, hvilken pokersider er tryggest/best. Og funker vell med paypal?

Lenke til kommentar
Tozva: Det er vel ingen sider du må bevise at du er 18, så det er vel ikke et kjempe problem. Når det gjelder å ta ut å inn penger, sjekker de vel heller ikke alderen, men de regner vel med at folk under 18 ikke har mulighet til å ta ut penger.

 

Jeg fikk 50$ gratis fra yourpokercash og er 17, har spillt disse opp til 1000$ nå og tenker det er på tide å ta ut noen beløp.

Okei, men jeg hadde bruker på centerbet for en stund siden. Og der måtte jeg sende kopi av førerkort for å få fortsette med å spille. Så vart kontoen fryst etterhvert. Men isåfall, hvilken pokersider er tryggest/best. Og funker vell med paypal?

 

Jeg spiller kun på Stars for øyeblikket, men kommer nok føre over 600$ på FullTilt for å grinde ut bonusen der.

 

Tror nok Stars og FT er de beste stedene å spille. Jeg mener iallefall at Stars sin klient og tilbud av turneringer er veldig bra!

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Hvis jeg har en sum i pokerkontoen min på VC Poker, og vil ta de ut til Neteller kontoen hvordan skal jeg gjøre det? For når jeg går inn på Withdraw på Cashier der, får jeg bare 2 valg: Credit-DebitCards og TelegraphicTransfer(bankkonto). Er det noe jeg ikke ser?

Lenke til kommentar

Som du sier så må man bruke f.eks Neteller for å sette inn hvis man vil ta ut med samme metode. Samme gjelder Moneybookers. Siden jeg opprinnelig brukte VISA kort for å sette inn, kan jeg bare ta de ut på kortet igjen eller ved bruk av bank transfer (noe som ikke er verdt det pga. ekstra fees som man må betale). Så da måtte jeg ta de ut på samme VISA kortet igjen.

Lenke til kommentar

Kom for første gang langt i en turnering med real money i potten!

 

Det er andre turneringen med real money jeg har spillt. Det var en freeroll med 3000 spillere, og jeg havnet på 13. plass. Vant ikke mer enn 6 dollar, men syntes det var gøy. Har tross alt ikke spillt mer enn tre-fire turneringer totalt på nett, og to av de var med play money.

Lenke til kommentar

Ok, men går vell ann å sette inn penger på Neteller via nettbank?

 

Er så masse greier og velge mellom der.

 

Skal jeg velge:

 

Local Bank Deposit (2-5 Business Days)

Deposit funds from your domestic bank account to a NETELLER bank account located in your country.

 

eller

 

International Bank Transfers (2-3 Business Days)

Deposit funds from your bank account to an international NETELLER bank account.

 

 

 

Og når jeg har valgt en av de kommer det så masse opplysninger opp.

 

Bank:

Bank

Beneficiary:

Account Number:

IBAN:

BIC:

 

Trenger vell bare kontonummeret og merke betalingen med noe?

Lenke til kommentar
Er i gang med å sette inn penger på full tilt nå. Går vell fint ann og sette inn 200,- kr og tjene seg oppover? Eller må man inn med mere for å tjene? Finst det noen bor med veldig lav sats?

De laveste bordene på Full Tilt er på $0.05/0.10. Buyin på disse bordene er $10. $10 er med dagens kurs 70 kr. Du får altså 3 buyins for 200 kr. Det er litt lite å bygge roll med synes jeg, 3 buyins kan ganske fort ryke hvis du er inne i en dårlig periode, men det er absolutt mulig å klare det hvis du spiller godt. Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...