Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!


Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

  1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

    • Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom man ikke er spent på NOE i det hele tatt, har man mest sannsynlig ikke noen interesse for Revolution. Dette kan være av forskjellige årasker. Dette vil igjen si at man faktisk ikke har noe i denne tråden å gjøre. Derfor tok jeg ikke med et slikt alternativ. Dersom du ikke er intierssert i noe anngående Revolution lar du være å stemme. Dette blir det samme som å si at man ikke er interessert.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Revolution er totalt uinteressant i og med at den kommer sikkert til å ha enda dårligere 3dje part support enn hva Gamecube til og med hadde. Aldri likt Nintendo`s spill, og ikke vil ENDA flere versjoner av spillene de lager igjen og igjen interessere meg.

 

Det finnes jo ikke et eneste bra bilspill til Gamecube f.eks. Og Nintendo gidder jo tydeligvis ikke bry seg om slikt så lenge de kan selge nyinpakkede Pokemon og Mario om og om igjen til den hjernevaskede bermen.

 

Tviler på at det blir noe annerledes denne gangen.

Det er faktis flere som like Nintendospill enn du tror!

 

Og hold deg unna tråder som har med Nintendo å gjør om du ikke har annet å bidra med enn slik fanboy tull!

haha, er snakker man om Mario-gamere som den hjernevaskede bermen, og du våger å nevne bilspill som "det opphøyede". Snakker om smakløs råner...

Det er utrolig mye søppel som kommer fra 3dparty-utviklerne, slik som f.eks. nesten alle spill basert på en nylig utgitt storfilm, Nintendo leverer kvalitet hver gang. DS er en fryd å spille på, og jeg regner med at Revolution kommer til å gi den samme boost'en for tv-konsollene. ( Da xbox360 / ps3 KUN leverer bedre grafikk for de samme,gamle spilla)

Lenke til kommentar

Er litt enig her. En av grunnene til at jeg for det meste har hodt med unna nintendo er den overvekten av nintendo spill. Mario kart, mario party mario mario mario pokemon og zelda...

 

Håper virkelig det kommer mange 3dje parts utviklere til revolution siden jeg fikk utrolig lyst på en etter å ha sett på kontrolleren. Orker bare ikke mer Mario. Litt voksen content med blod og sex hadde vært nice.

Lenke til kommentar
Er litt enig her. En av grunnene til at jeg for det meste har hodt med unna nintendo er den overvekten av nintendo spill. Mario kart, mario party mario mario mario pokemon og zelda...

Håper virkelig det kommer mange 3dje parts utviklere til revolution siden jeg fikk utrolig lyst på en etter å ha sett på kontrolleren. Orker bare ikke mer Mario. Litt voksen content med blod og sex hadde vært nice.

GC har blitt haglet ned med en del Mario spinoffs ja, men hvert spill har vært underholdning for alle penga.

 

Allerede nå har NR fått en del utviklere til å hoppe av glede, så skulle ikke forrundre meg at de vil få bredere støtte nå. Nintendo er mer enn bare Mario så hvordan du går lei av Mario skjønner jeg ikke. Blod og sex gjør ikke et spill bra på noe måte. Spill er underholdning, at man må slenge på med mer og mer vold og sex for å underholde folk skremmer meg litt.

 

Nintendo har følgende eksklusive spilltitler:

Metroid

Star Fox

Mario

Zelda

Pokémon

Castlevania

Pikmin

Kirby

++

 

Og det er ikke noen PS og Xbox klarer å nærme seg en gang.

Lenke til kommentar
Allerede nå har NR fått en del utviklere til å hoppe av glede, så skulle ikke forrundre meg at de vil få bredere støtte nå.

Håper det! Jeg vil fekte med kontrolleren. Ser for med prince of persia uten button mashing og med arm veiving istedet :D

 

Men jeg må nok si at de fleste bra spill kommer ikke ifra inhus utviklere, det eneste bra som kommer ut ifra inhus er oppkjøpte spill studioer. Og man kan ikke gi kreditt til de store selskapene for oppkjøpte ideer ifra små utviklere.

 

Forøvrig syntes jeg spill blir mye mer gøy med blod og sex. Husker før hvor slike ting ble unngått fordi utviklere var redde. Blod og sex garanterer selvfølgelig ikke at spillet blir bra men det er gode ingredienser å ha med for å få den rette feelingen. Sex scenene i nye Fareheit er vel et godt eksempel på bra implementasjon av sex i gaming.

Lenke til kommentar
TCi:

 

Det er da en høyst subjektiv oppfatning...

 

Selv setter jeg flere spill mye høyere enn de franchisene der. Mario, zelda og castelvania er best i 2d. Punktum. Helt udugelig i 3d etter min mening (ingen av de andre spillene appelerer til meg i noen særlig grad).

Sa jeg at den var noe annet?

 

Zelda er for meg det spillet som er blant de beste jeg har spilt. Zelda passer VELDIG godt i 3D spør du meg. Også Mario fungerer bra i 3D. Castlevania har vel alltid vært i 2D. Vet ikke hvilke Zelda/Mariospill du har testet, men de fungerer helt utmerket i 3D.

Lenke til kommentar
Alternativet ingenting... :hrm:

Haha, dagen mest informative innlegge for de som faktisk bryr seg med maskinen :thumbup:

 

@ TCi; ja de tankene du luftet om savegames/omtaler og slikt på online tjneseten høres fornuftige ut. Håper Nintende velger å gjøre denne muligheten flexibel for oss brukere og ikkje minst intressant :yes:

Lenke til kommentar

Sa jeg at den var noe annet?

 

Zelda er for meg det spillet som er blant de beste jeg har spilt. Zelda passer VELDIG godt i 3D spør du meg. Også Mario fungerer bra i 3D. Castlevania har vel alltid vært i 2D. Vet ikke hvilke Zelda/Mariospill du har testet, men de fungerer helt utmerket i 3D.

Har prøvd alle 3d-"versjonene" og de falt ikke i smak i det hele tatt og jeg synes ikke det funker.

Lenke til kommentar

Sa jeg at den var noe annet?

 

Zelda er for meg det spillet som er blant de beste jeg har spilt. Zelda passer VELDIG godt i 3D spør du meg. Også Mario fungerer bra i 3D. Castlevania har vel alltid vært i 2D. Vet ikke hvilke Zelda/Mariospill du har testet, men de fungerer helt utmerket i 3D.

Har prøvd alle 3d-"versjonene" og de falt ikke i smak i det hele tatt og jeg synes ikke det funker.

Hehe, da er faktisk nesten alle gamerne i verden uenig med deg. Zelda og Mario gjorde en yppelig tranformasjon inn i 3D - og Ocarina of Time har blitt kåret til verdens beste spill noensinne over hele linja både offisielt og uoffisielt siden det kom ut. Må si meg enig gitt. Rager på min 1.plass også!

 

... men folk og smaken sin selvfølgelig! Kjenner folk som ikke liker det også!

Lenke til kommentar
... men folk og smaken sin selvfølgelig! Kjenner folk som ikke liker det også!

Helt til jeg skaffet meg GC så hadde jeg ikke noe skikkelig til felles for Zelda. Men da jeg startet opp TWW en kveld rundt kl. 22 når jeg fikk det, og spilte det til 5 om morgene så skjønte jeg hva det hele var for noe... Nå spiller jeg 2D Zelda på min DS ganske mye. Minish Cap har jeg rundet og A link to the past er jeg snart ferdig med nå. Fantastisk spillserie.

Lenke til kommentar
... men folk og smaken sin selvfølgelig! Kjenner folk som ikke liker det også!

Helt til jeg skaffet meg GC så hadde jeg ikke noe skikkelig til felles for Zelda. Men da jeg startet opp TWW en kveld rundt kl. 22 når jeg fikk det, og spilte det til 5 om morgene så skjønte jeg hva det hele var for noe... Nå spiller jeg 2D Zelda på min DS ganske mye. Minish Cap har jeg rundet og A link to the past er jeg snart ferdig med nå. Fantastisk spillserie.

A link to the past er kongelig!! Kongelig!!

 

Samt det første spillet: The Legend of Zelda. Nr. 2 The adventure of Link er vel seriens desidert dårligste.

 

Full Zelda liste:

 

THE LEGEND OF ZELDA (NES)

THE ADVENTURE OF LINK (NES)

A LINK TO THE PAST (SNES)

LINK'S AWAKENING (GB, GBC)

OCARINA OF TIME (N64, GC)

MAJORA'S MASK (N64, GC)

OCARINA OF TIME: MASTER QUEST (GC)

ORACLE OF AGES (GBC)

ORACLE OF SEASONS (GBC)

A LINK TO THE PAST (GBA)

FOUR SWORDS (GBA)

THE WIND WAKER (GC)

FOUR SWORDS ADVENTURE (GC)

THE MINISH CAP (GBA)

THE LEGEND OF ZELDA:TWILIGHT PRINCESS (GC)

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

Tilbake til kontrolleren :blush:

 

Den er genial..

Jeg var dead set på å kjøpe ps3, men nå..

 

FPS-mulighetene bl.a. gjorde meg helt utrolig gira.

 

Men jeg lurer på hvordan _dere_ vil at det skal fungere?

Jeg så for meg en helt free-look med fjernkontrollen.. (som alle andre)

Tilogmed tilting for å se rundt hjørner, zooming ved å flytte den i "dybden" o.l.

Mens den analoge joysticken flytter personen frem, tilbake og sidevis..

 

Men hva om det kommer en fiende fra venstre? Skyt. Og en til fra venstre! Skyt. En til! Og en til :ohmy:

Nå har du kanskje ryggen til TV-en? Kontrollen er hvertfall på tur.

Med en datamus plukker du den bare opp og plasserer den midt på matta igjen.

 

Hva med fjernkontrollen?

En knapp til å skru av freelook?

Svinge den som et fly (tilte den) tilbake i posisjon?

Laaav følsomhet?

 

Håper jeg har gått glipp av noe :!:

Endret av craaash
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...