Gå til innhold

Den store Nintendo Revolution tråden!


Hva er dere mest spent på angående Revolution?  

211 stemmer

  1. 1. Hva er dere mest spent på angående Revolution?

    • Kontrollen
      121
    • Maskinvaren
      17
    • Lanseringstitlene
      22
    • Onlinesystemet
      10
    • Mulige medier
      2
    • 3. part bakoverkompabilitet
      21
    • Andre muligheter og spesifikasjoner
      17


Anbefalte innlegg

Dette er da Revolution! Designet er ikke 100% ferdig enda, men kommer helt sikkert til å ligne de bildene vi har sett før. Konsollen vil kunne spille alt av Nintendo-goddis, dvs NES, SNES, N64 og Gamecube -spill! Ikke mye ble sakt om hardwaren som sitter inne i maskinen, og heller ikke noe info om når vi kan vente å få vite noe..

 

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/43/...evo_toppsak.jpg

 

Dette vet vi til nå:

 

*Release is sometime in 2006.

*Prototype shown is larger than final unit.

*Nintendo is still determining final colors for the console.

*All-Access Gaming, which refers to backwards compatibility to 20 years of *Nintendo games, NES, SNES, N64. We don’t know particulars of how

  it’ll be accessed or what, if any, the cost structure might be.

*Downloadable to 512MB of flash memory.

*SD memory card slot.

*Wireless controllers.

*Two USB 2.0 ports.

*Built-in WiFi.

*WiFi used to interface with the DS.

*DS likely to enhance future games.

*Self-loading optical drive that will play 12cm Revolution discs and smaller *GameCube discs

*Self-contained attachment for playing media content, including DVDs.

*No controller was shown.

Kilde

 

Men den som venter, venter kanskje på noe godt?

 

a2349869-6c75-44fe-aaa7-8dfa351a9c90.jpg

a1302a58-bd07-4267-8915-df241f191d52.jpg

18dd7c44-bbb4-494f-9742-a99669f2c033.jpg

revo_2l.jpg

revo_6l.jpg

3d6ea10172.jpg

revo_8l.jpg

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Revolution er totalt uinteressant i og med at den kommer sikkert til å ha enda dårligere 3dje part support enn hva Gamecube til og med hadde. Aldri likt Nintendo`s spill, og ikke vil ENDA flere versjoner av spillene de lager igjen og igjen interessere meg.

 

Det finnes jo ikke et eneste bra bilspill til Gamecube f.eks. Og Nintendo gidder jo tydeligvis ikke bry seg om slikt så lenge de kan selge nyinpakkede Pokemon og Mario om og om igjen til den hjernevaskede bermen.

 

Tviler på at det blir noe annerledes denne gangen.

Lenke til kommentar
Revolution er totalt uinteressant i og med at den kommer sikkert til å ha enda dårligere 3dje part support enn hva Gamecube til og med hadde. Aldri likt Nintendo`s spill, og ikke vil ENDA flere versjoner av spillene de lager igjen og igjen interessere meg.

 

Det finnes jo ikke et eneste bra bilspill til Gamecube f.eks. Og Nintendo gidder jo tydeligvis ikke bry seg om slikt så lenge de kan selge nyinpakkede Pokemon og Mario om og om igjen til den hjernevaskede bermen.

 

Tviler på at det blir noe annerledes denne gangen.

Det er faktis flere som like Nintendospill enn du tror!

 

Og hold deg unna tråder som har med Nintendo å gjør om du ikke har annet å bidra med enn slik fanboy tull!

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Nei det er jo mye bedre med 100 bilspill med små forandringer, 100 fpser med minimale forskjeller eller like mange fotballspill med ingen forskjeller.

 

Da spiller jeg heller spill som kanskje har en serie på 3-4 spill, istedenfor at de er identiske med utallige andre.

 

Det er vel heller sånne som du som er hjernevasket, med tanke på at du tror Nintendo bare er Mario og Pokemon.

Lenke til kommentar
Revolution er totalt uinteressant i og med at den kommer sikkert til å ha enda dårligere 3dje part support enn hva Gamecube til og med hadde. Aldri likt Nintendo`s spill, og ikke vil ENDA flere versjoner av spillene de lager igjen og igjen interessere meg.

 

Det finnes jo ikke et eneste bra bilspill til Gamecube f.eks. Og Nintendo gidder jo tydeligvis ikke bry seg om slikt så lenge de kan selge nyinpakkede Pokemon og Mario om og om igjen til den hjernevaskede bermen.

 

Tviler på at det blir noe annerledes denne gangen.

Det er faktis flere som like Nintendospill enn du tror!

 

Og hold deg unna tråder som har med Nintendo å gjør om du ikke har annet å bidra med enn slik fanboy tull!

Fanboy tull? Gå å titt i speilet. Stemmer det ikke? Finnes det flust med bra bilspill til Gamecube? Lager ikke nintendo oppfølger etter oppfølger av de samme spillene?

 

Flere som like Nintendo spill en jeg tror? Hva har det med noe som helst å gjøre? Kan jeg ikke si meningen min om Britney Spears fordi mange liker henne? Vås.

Lenke til kommentar
Fanboy tull? Gå å titt i speilet. Stemmer det ikke? Finnes det flust med bra bilspill til Gamecube? Lager ikke nintendo oppfølger etter oppfølger av de samme spillene?

 

Flere som like Nintendo spill en jeg tror? Hva har det med noe som helst å gjøre? Kan jeg ikke si meningen min om Britney Spears fordi mange liker henne? Vås.

Tror det er du som bør gå å se i speilet jeg! Eller komme ut av skapet! Din eneste hensikt ved å poste noe slikt er å få startet en krangel! Vi er ikke ute etter dine meninger her! Er det noe forskjell i å pumpe ut Mariospill etter Mariospill enn GTspill ?

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
Fanboy tull? Gå å titt i speilet. Stemmer det ikke? Finnes det flust med bra bilspill til Gamecube? Lager ikke nintendo oppfølger etter oppfølger av de samme spillene?

 

Flere som like Nintendo spill en jeg tror? Hva har det med noe som helst å gjøre? Kan jeg ikke si meningen min om Britney Spears fordi mange liker henne? Vås.

Tror det er du som bør gå å se i speilet jeg! Eller komme ut av skapet! Din eneste hensikt ved å poste noe slikt er å få startet en krangel! Vi er ikke ute etter dine meninger her! Er det noe forskjell i å pumpe ut Mariospill på Mariospill enn GT?

Ja, for Sony lager masse andre spill også, og ikke bare det samme gamle oppkokte oppkastet.

 

Du så forresetn ikke ut til å ha problemer med andres meninger om Revolution i denne tråden... De fleste gledet seg, det gjør ikke jeg. Jeg forklarte hvorfor ikke. Eneste forskjell.

Lenke til kommentar
Ja, for Sony lager masse andre spill også, og ikke bare det samme gamle oppkokte oppkastet.

 

Du så forresetn ikke ut til å ha problemer med andres meninger om Revolution i denne tråden... De fleste gledet seg, det gjør ikke jeg. Jeg forklarte hvorfor ikke. Eneste forskjell.

For det gjør ikke Nintendo? De lager flere spill enn Mario og Pokemon!

 

Du bedømmer Nintendo utifra tidligere konsoller. Hadde Nintendo virkelig kommet med noe slik som filmen viste hadde du vært imponert, selv om du ikke tørr si det. Det er faktisk mange 3dje part utviklere som synest Nintendo har noe virkelig revulsjonerende på gang nå!

Lenke til kommentar
Ja, for Sony lager masse andre spill også, og ikke bare det samme gamle oppkokte oppkastet.

 

Du så forresetn ikke ut til å ha problemer med andres meninger om Revolution i denne tråden... De fleste gledet seg, det gjør ikke jeg. Jeg forklarte hvorfor ikke. Eneste forskjell.

For det gjør ikke Nintendo? De lager flere spill enn Mario og Pokemon!

 

Du bedømmer Nintendo utifra tidligere konsoller. Hadde Nintendo virkelig kommet med noe slik som filmen viste hadde du vært imponert, selv om du ikke tørr si det. Det er faktisk mange 3dje part utviklere som synest Nintendo har noe virkelig revulsjonerende på gang nå!

Det eneste nye jeg kan se fra dem denne generasjonen var Pikmin og Animal Crossing. Ellers var det bare enda fler oppfølgere. Hva var det siste, Mario Party 6 eller 7?

 

Uansett, den elendige 3dje part støtten er hovedproblemet.

Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å lage en topic om det samme. Kom over filmen på en torrent side, men var egentlig ganske sikker på at den var falsk. Når fikk jeg bekreftet det. Dette var bare "litt" for revolusjonerende. Men i år 3000 kan vi spille på den måten (for dem som har sett Futurama :p ). Blir uansett spennende og se hvordan den virkelige konsollen blir. Gleder meg.

 

Og Fedorov: Synes det var helt greit at du postet at du ikke gledet deg, og hadde en grunn til det (spillene). Jeg er ikke enig med deg, men det får være en annen sak. Vet du ikke sa det bare for å krangle :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...