Broseen Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 De skal langt inn i øret ja, blir godlyd av det. Man blir vant til det Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 Noen sier at jeg ikke burde lade mobilen i USB porten, stemmer dette? Hvordan gjør jeg slik at den ikke lader når jeg plugger den i? Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 Tror ikke det går å fjerne det. Ser ikke noe problem i å lade den via usb, men det tar ufattelig lang tid. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 Hva er Memory Stick Duo Adaptor som fulgte med? Har samme form som 512 brikken. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 Brukes i andre Sony produkter, feks du har Sony digitalkamera. Tar feite bilder. Setter minnekortet over i mobilen for å maile dem.... Eller om du har Sony laptop med minnekort leser..... Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 Man stikker minnekortet inn i adapteren og kan bruke det i minnekortleser. Feks kan du dra rett til en fotobutikk, stikke det inn i minnekortleser`n på en kunde-pc, og fremkalle de bildene du vil ha. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) Ok... Jeg prøvde akkurat å legge inn en film: brukte denne guiden: http://spawnweb.dk/recode/k750.htm Jeg fikk alt til og det virker, men jeg fikk ikke til det med crop. Filmen ble ikke i rett oppløsning. Noen som kan forklare hvordan jeg skal gjøre det på norsk Bilde: Som dere ser så er den 176x128, og den skal være 176x144... EDIT: Jeg fikk det til nå, måtte bare lese litt nøye Endret 24. desember 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 Kan man ikke se videoklipp i full skjerm? Plagsomt med svarte rammer rundt og den teksten der det står hvor mye som er igjen og Stopp. På demostrasjons videoen som ligger inne så vises den jo i full skjerm! ? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Kan man ikke se videoklipp i full skjerm? Plagsomt med svarte rammer rundt og den teksten der det står hvor mye som er igjen og Stopp. På demostrasjons videoen som ligger inne så vises den jo i full skjerm! ? 5332665[/snapback] Jo det kan man, men da må du gjøre det slik: åpne mediaplayeren(trykk store knappen i midten), så velg videoklipp, og det klippet(filmen) du skal sem da er det bare å trykke på "mer" og velge fullskjerm da blir skjermen på hele bildet(bildet vises da vannrett ) INNLEGG 1337 Endret 25. desember 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Kan man ikke se videoklipp i full skjerm? Plagsomt med svarte rammer rundt og den teksten der det står hvor mye som er igjen og Stopp. På demostrasjons videoen som ligger inne så vises den jo i full skjerm! ? 5332665[/snapback] Jo det kan man, men da må du gjøre det slik: åpne mediaplayeren(trykk store knappen i midten), så velg videoklipp, og det klippet(filmen) du skal sem da er det bare å trykke på "mer" og velge fullskjerm da blir skjermen på hele bildet(bildet vises da vannrett ) INNLEGG 1337 5334630[/snapback] Hei, forsket på dette i natt og da fant jeg det ut Konge å se i full skjerm på bussen feks Endret 25. desember 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2005 Hei igjen, mobilen er nå helt død og har begynt å lade den. Hvor lenge skal det lades opp nå? Mange timer eller bare til det er fullt? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 26. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2005 La det stå til den er full, pluss litt til. Selv om måleren viser full styrke, så er det kun rundt 80 eller 90 %. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Tja 2,5-3 t Lenke til kommentar
wil Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Hei. Ser på det ene bilde av W800i nå og jeg ser en ting som ikke er så bra. Den har ikke beskyttelse for kamera på W800i? K750i som jeg har, har beskyttelsesdeksel forran linsa som beskytter kameraet. Dette er veldig smart. Det ser ikke ut som at dette er tilfelle på W800i? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Det er det på w800i... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 Jo, det er beskyttelsesdeksel for linsen på w800i også Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2005 (endret) Kjøpte meg en litt forsinket julepresang i dag; en W800i. Har fra før en W550i, som har vært meget god, men trenger mer minne og bedre kamera. At SE har lagt ved et 512 MB minnekort, samt at kameraet er som på K750i, er jo ikke å forakte. Etter å ha brukt W550i, har jeg vendt meg til SE sin Walkman-løsning, og om den er det kun å si at når SE sier Walkman, så mener de Walkman! Forresten, er det noen som vet hvordan man kan få høyere tone på kalenderalarm. Jeg hører den ikke særlig godt, og har allerede gått glipp av to påminnelser. Endret 28. desember 2005 av CellularDude Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 31. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2005 Hei! Hva er egentlig "Tilbehør 1 1 0" under "Profiler -> Tilbehør"? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Heisann, jeg har litt lyst til å legge inn nyeste FW nå, men jeg er litt usikker. Jeg har lest at det er noen som har fått problemer med den nye FW? Er det noen bugs med den nyeste FW? Er det stor sjangs for at det blir noen galt etter oppdateringen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2006 Hos meg så får jeg ikke til å skrud på T9 (ordboka) når jeg skal skrive sms, men problemet med å føre over filer ble borte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå