Gå til innhold

Tråden for og om W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå lest gjennom hele tråden og samlet opp noen quotes jeg ville kommentere. :)

 

Noen som vet om man får kjøpt disse gummiproppene som sitter på enden av pluggene (headsettet) som følger med?

 

Mistet den ene av de som passer ørene mine best, må jeg kjøpe helt nytt headsett da?  :ermm:

Ingen? :dontgetit:

4759970[/snapback]

 

Det burde ikke være umulig å få tak i de, kontakt SE og spør om de kan sende deg noen eller let på eBay.

 

 

Opplever stadig at telefonen henger seg. slår seg av.  venter i 1min ellerno så kommer den på igjen. joystikken blir jo mer å mer fucka for vær dag. kjedelig å blåse ren å blåse ren. har skrevet i andre tråder her hvor mye jeg savner ting på på den etc. Aldri mer SE før de får fikset en del ting...

5109834[/snapback]

Samma her. Mobilen min klikker plutselig. Noen ganger lyser skjermen helt hvit, så svart, og så hvit o.s.v.. Tilsutt blir den normal igjen. Noen ganger henger den seg helt så jeg må ta ut batteriet. Dette skjer særlig når jeg bruker bluetooth. Noen fler som har opplev dette?

5134456[/snapback]

 

Har noe av det samme problemet på k700i-en min, etter gjentatte møter med gulv på nyttårsaften begynte den å klikke hele tiden. Og når ejg sier hele tiden så mener jeg hele tiden. Får knapt nok skrevet en halv sms før den blinker og styrer og restarter seg :/ Derfor tenkte jeg nå på å kjøpe w800i men dette er uaktuelt hvis denne sliter med det samme.

 

http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1307558

 

Funket hos meg. Har 1GB istede for 512MB ;D

5135695[/snapback]

 

Så det følger faktisk med et minnekort på 512MB? :) ikke dårlig.

 

Er det avanserte greier å slette denne ene partisjonen og har du ikke opplevd noen bivirkninger i ettertid?

 

Tenkte det var greit å starte med det minnekortet som følger med og så heller kjøpe 2Gb hvis jeg finner ut at jeg trives bedre med å høre på mp3 på mobilen enn å dra med med mini iPoden.

Lenke til kommentar
Har nå tenkt å gå til anskaffning av nye mobil, og valget faller på en W800i (:love:).

Men har ett lite spørsmål, er det mulig å vise video i fullskjermsmodus?

 

Laget en liten tråd om det før jeg kom til å tenke på denne tråden. :p

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=518537

5379569[/snapback]

 

Har svart i tråden din.

 

Flere som har fått problemer etter oppdatering?

5369785[/snapback]

 

Noen? Er veldig usikker nå om jeg vil gjøre det, har lest her på forumet at noen har mistet ordboken sin og slike ting :ermm:

Lenke til kommentar

Noen? Er veldig usikker nå om jeg vil gjøre det, har lest her på forumet at noen har mistet ordboken sin og slike ting  :ermm:

5379776[/snapback]

 

Personlig har jeg ikke hatt noen av de nevnte problemer, verken med å få oppdatert, eller rare ting etterpå. For min del har den blitt bedre med det eneste jeg hadde problem med, som var lav samtalelyd.

 

 

Tenkte det var greit å starte med det minnekortet som følger med og så heller kjøpe 2Gb hvis jeg finner ut at jeg trives bedre med å høre på mp3 på mobilen enn å dra med med mini iPoden.

Eller eventuelt vente til det kommer minnekort med 4 Gb. :p

5379987[/snapback]

 

Telefon har jo en liten begrensing, men hva skal man med 4 GB? Si meg, hvem hører gjennom 4 GB med musikk innen de har vært i nærheten av sin egen pc? Du rekker ikke det før du har fått muligheten til å bytte den ut....

Lenke til kommentar

Dette er noe jeg også lurer på, men kan ialle fall bekrefte at det ikke funker med 3gp. Prøvde å se Lost i 3gp format, men det gikk ikke. MPEG-4 går det ialle fall ann å spille av. Noen som vet om det er andre kompatible formater? Jeg er også på utkikk etter (helst gratis) et program som converter til MPEG-4. Håper å ikke få dette til svar; "Google it!"... Det er jeg for lat til ;)

Endret av -Tori-
Lenke til kommentar
Håper å ikke få dette til svar; "Google it!"... Det er jeg for lat til ;)

5385066[/snapback]

 

Vet at dette er litt OT, men hvorfor forventer du at andre skal gjøre det for deg hvis du ikke gidder? Eller mener du rett og slett at du ikke klarer det..? ;)

 

 

 

Så tilbake til tråden,

 

noen som vet om man kan bruke andre lyder enn de som følger med som meldingstone? Vet at dette ikke går på k700i, men har det blitt noen endringer?

Lenke til kommentar

Jeg opplevde at mitt minnekort døde momentant igår, det var helt umulig å få lest det med kortleser (prøvde 2 forskjellige), og telefon nekter å starte opp med kortet i telefonen (henger seg ved SE-logoen) og prøvde også "Form. ekst. minne" men da stod det at ingen Memory Stick var satt inn. Har hørt liknende tilfelle før, og han fikk nytt på garantien.

 

Drar til byen idag å prøver å fikse meg et nytt et. :-)

Lenke til kommentar
Håper å ikke få dette til svar; "Google it!"... Det er jeg for lat til ;)

5385066[/snapback]

Vet at dette er litt OT, men hvorfor forventer du at andre skal gjøre det for deg hvis du ikke gidder? Eller mener du rett og slett at du ikke klarer det..? ;)

Tenkte bare at det er mange som sikkert vet om et bra program, uten å motte søke på det. Om noen f.eks. hadde svart at "ImTOO 3GP Video Converter" er et bra program (har dette programmet, men det er ikke gratis). Så kunne jeg søkt etter dette programmet. Mener ikke at de skulle funnet link å greier. Det var kanskje litt dumt skrevet i det andre innlegget, beklager.

Endret av -Tori-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...