Gå til innhold

Tråden for og om W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hei

 

Eg kjøpte w800i i går. Er ganske fornøyd, men har fått ett problem no. Når eg kopler telefonen til pcen så begynner den å lade, men den kommer ikkje opp på pcen. Og når eg går på file manager så står da at den ikkje er tilkoplet. Er det noke gale, eller er det eg som har gjort noke feil?

Har instalert alle drivarane osv.

Lenke til kommentar
Hmmm...er det andre som har problem med å kople den til pcen? Prøvte å avinstalere og instalere igjen, men det er fortsatt ustabilt.

Og når eg overfører musikk så kommer det plutselig opp at den ikkje er koplet til, og alt som er overført fra før er vekke.

5242101[/snapback]

Det er et vanlig problem med w800i. Prøv å laste ned nyeste Pc Suite og Disc2Phone fra SE sine supportsider ;)

Lenke til kommentar
Over til noe helt annet....noen som vet om telefonen kan ha flere enn 200 meldinger i inbox? Jeg trodde dette ble styrt etter hvor mye plass man hadde i telefonminne?  :hmm:

5245017[/snapback]

Jeg tror ikke det går an å lagre flere enn 200 mld. Jeg fikk beskjed om at meldingsminnet var over 95% fullt, og da var det masse plass på tlf. minnet.

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål som kanskje er mer generelt, ikke bare for w800.

 

Jeg vil viderekoble min w800 til jobbtelefonen på dagtid. Med anrop går dette fint, men kan man ikke viderekoble sms også?

5149480[/snapback]

 

 

Dersom du bruker netcom kan du bestille denne tjenesten på min side. Tror det koster 15 kroner per mnd. Da kan du videresende til et annet nummer og til mail.

Lenke til kommentar
Hei

 

Eg kjøpte w800i i går. Er ganske fornøyd, men har fått ett problem no. Når eg kopler telefonen til pcen så begynner den å lade, men den kommer ikkje opp på pcen. Og når eg går på file manager så står da at den ikkje er tilkoplet. Er det noke gale, eller er det eg som har gjort noke feil?

Har instalert alle drivarane osv.

5238353[/snapback]

 

No har eg nok ett problem med kabelen. Er på reisejobb og har kun med meg usbkabelen og bærbar pc. Men når eg kopler telefonen til pcen kommer det opp at den lader, men etter ei lita stund slår telefonen seg av pga at den er tom for strøm. Eg har prøvt og lada den når den er av og når den er på, men eg får ikkje strøm på den.

Kan det vær USB portane på pceen som e fucka eller er det mest sansynlig kabelen/telefonen?

Lenke til kommentar

Hei, sitter nå og er veldig i tvil om jeg skal tørre å oppgradere firmware på min w800i! har hørt om en del folk som får problemer, men også om noen som får det til fint! så hva syns dere? og hva er"fortjensten" ved å oppdatere firmware, er det stor forskjell å merke?

 

og dersom jeg oppdaterer frimware forsvinner alle bilder etc da? bare sånn at jeg husker å ta "backup"

Lenke til kommentar
No har eg nok ett problem med kabelen. Er på reisejobb og har kun med meg usbkabelen og bærbar pc. Men når eg kopler telefonen til pcen kommer det opp at den lader, men etter ei lita stund slår telefonen seg av pga at den er tom for strøm. Eg har prøvt og lada den når den er av og når den er på, men eg får ikkje strøm på den.

Kan det vær USB portane på pceen som e fucka eller er det mest sansynlig kabelen/telefonen?

 

Det var USB portene på en bærbar ikke sant? Har du prøvd alle? Har du installert drivere?

Fungerer den på en stasjonær?

 

Tror det er litt forskjell på USB porter, det er ikke alle som leverer like mye strøm. Jeg kan for eksempel ikke koble scanneren min (som ikke har strømkabel) til alle mine USB kontakter.

Tror ikke det er noe som kan hjelpe deg der, du får ta med laderen i tillegg kanskje.

Lenke til kommentar

Har hatt W800i i noen dager nå og er fornøyd med alt utenom overføring av musikk fra pcen til mobilen. Bruker Disc2Phone og problemene starter etter at jeg har overført musikken til mobilen.

 

I Disc2Phone står det at alle filene er overført og alt virker fint, dobbeltsjekker ved å gå inn på selve minne gjennom explorer og alt er på plass. Kobler fra og restarter telefonen og all musikken er borte! Ikke alltid. Noen ganger er det bare ett par sanger som kommer med. Har opplevd at alt har gått som det skal, men det er ikke vanlig.

 

Noen som har hatt lignende problemer, vet hva jeg må gjøre, eller har annen programvare å anbefale?

 

Edit: har det noe å si om mobilen er av eller på når man kobler til pcen? Og er det en eller annen prosedyre man må følge når man kobler fra mobilen? Skru av før man kobler fra, restarte etter man har koblet fra? Noe jeg ikke har fått med meg?

Endret av Spilloman
Lenke til kommentar

Edit: har det noe å si om mobilen er av eller på når man kobler til pcen? Og er det en eller annen prosedyre man må følge når man kobler fra mobilen? Skru av før man kobler fra, restarte etter man har koblet fra? Noe jeg ikke har fått med meg?

5301717[/snapback]

 

Tja, telefonen må gjerne være på, men du bør bruke denne "Safely remove hardware"-dingsen nede på starmenyen til å koble fra usb-kabelen før du fysisk napper den ut av pc'en/telefonen. De få gangene jeg har glemt å gjøre det, og bare nappet ut kabelen når jeg var ferdig med overføringen, så har jeg fått litt problemer med å få fram tingene på minnekortet. Mener oppskriften på tilkobling av frakobling står beskrevet i manualen til telefonen, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...