Gå til innhold

Tråden for og om W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okey! Bare jeg som synes headsettet som følger med W800i er umulig å bruke?

5137482[/snapback]

 

Hehe... Jeg slet veldig i begynnelsen, selv om jeg prøvde alle de forskjellige gummidingsene. Men nå virker det nesten som om øret mitt har tilpasset seg den daglige invasjonen av gummiproppene, sånn at de endelig blir sittende sånn noenlunde. Men det skal ikke fryktelig mye hodebevegelse til før de "løsner" litt og bassen forsvinner. Skal ikke være enkelt :D

Lenke til kommentar
Opplever stadig at telefonen henger seg. slår seg av.  venter i 1min ellerno så kommer den på igjen. joystikken blir jo mer å mer fucka for vær dag. kjedelig å blåse ren å blåse ren. har skrevet i andre tråder her hvor mye jeg savner ting på på den etc. Aldri mer SE før de får fikset en del ting...

5109834[/snapback]

 

Samma her. Mobilen min klikker plutselig. Noen ganger lyser skjermen helt hvit, så svart, og så hvit o.s.v.. Tilsutt blir den normal igjen. Noen ganger henger den seg helt så jeg må ta ut batteriet. Dette skjer særlig når jeg bruker bluetooth. Noen fler som har opplev dette?

5134456[/snapback]

 

Jeg har noe av det sammen:( pluttselig så skrur moben seg av og på:S dette er vedlig irriterende... det samme skjedde med min forrige mob. den bare sendte jeg på service og ble kvitt problemet :D

 

Men en ting til, hvor ser jeg hvilken firmware jeg har?

Det er så utrolig mye tall der :hmm:

Lenke til kommentar

Har hatt mye problemer med min w800..

 

Begynte med at den hang seg hele tida i mp3 modus, og fikk da ny da mobiel var 2 dager gammel.

 

Så tok det 3 uker før den nye ikke ville ringe ut, motta anrop, motta meldinger eller gå på internett på tross av at dekninga var optimal. Mobilen var på rep tre ganger uten at de fant problemet og det resulterte i enda en ny mobil.

 

Da jeg kom hjem og dokket mobilen til pc'en og skulle overføre musikk via disc2phone fortalte programmet meg at musikken var overført, noe mobilen da nektet på. Da jeg da dokket mobilen neste gang var det ingen mp3-filer på minnekortet. Så da måtte jeg overføre manuelt via filbehandling.

 

Nå har jeg hatt denne mobilen i snaue to måneder og i går dukket et nytt problem opp. Innimellom detter dekninga helt ut, som om det er dårlig kontakt i antenna. Da er eneste løsning å ta ut batteriet i 10 sek og starte mobilen på nytt.. Ganske irriterende problem da dette skjer omtrent hvert 5.te min.

 

Mobilen har aldri vært utsatt for støt eller fukt, da jeg har den i en mobilpose og behandler den som et smykke.

 

Noen som har løsning på problemene??

Begynner å bli rimelig lei av å ha mobilen på service..

Lenke til kommentar

veit ikke helt hvor jeg ske slenge denne tråden men prøver her..

har netcom young-talk og w800i.. men får ikke motatt/sendt mms... har hørt man skal sende en melding til et nummer så fikser det seg.. noen som veit noe?

 

og er i tvil om jeg skal oppgradere firmware.. er det "risiko" fult?

Lenke til kommentar
veit ikke helt hvor jeg ske slenge denne tråden men prøver her..

har netcom young-talk og w800i.. men får ikke motatt/sendt mms... har hørt man skal sende en melding til et nummer så fikser det seg.. noen som veit noe?

 

og er i tvil om jeg skal oppgradere firmware.. er det "risiko" fult?

5168854[/snapback]

 

Du har nok heller glemt å sette opp telefonen for MMS ;)

MMS oppsett

 

Wap oppsett (også lurt å ha)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...