Gå til innhold

Tråden for og om W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å oppdatere Firmware på telefonen selv, og i såfall hvordan gjør jeg det og hva er nyeste firmware? Har en bug med overføring av mp3 via kabelen, og har fått vite at dette sannsynligvis fikses med en firmware update.

5640554[/snapback]

Dette finner du mange tråder om. Ja, du kan oppdatere selv. Søk.

Lenke til kommentar
Er det mulig å oppdatere Firmware på telefonen selv, og i såfall hvordan gjør jeg det og hva er nyeste firmware? Har en bug med overføring av mp3 via kabelen, og har fått vite at dette sannsynligvis fikses med en firmware update.

5640554[/snapback]

Dette finner du mange tråder om. Ja, du kan oppdatere selv. Søk.

5640615[/snapback]

 

Så det er feil og spørre om det i "tråden for og om w800i" ?

Lenke til kommentar
Min telefon vil kun spille av mp3 filer som er lagt til første gang etter at minnekortet er formatert. Hvis jeg kobler til telefonen på nytt og legger til filer, så vil den ikke spille de.

 

Har prøvd dette på to pc`er, nyeste firmware. Var ikke sånn før.

 

Hva har skjedd?  :(

5555713[/snapback]

 

Skjedde akkurat det samme med meg for vel 2 måneder siden; Filene kunne ikke spilles av fordi telefonen "fant" ikke mp3-filene. Om dette skyldes at jeg ikke brukte Disc2Phone programmet, eller en bug vet jeg ikke.

 

-2bb1

Lenke til kommentar

Hey! Driver og konverterer Prison Break episoder for å få de inn på min W800i. Men når jeg har konvertert, enten det er til mp4 eller 3gp, så finner jeg ikke ut hvilken mappe jeg skal legge den i. Må jeg bruke et spesielt program? Eller er det bare å legge inn på DCIM, MSSEMC??

Lenke til kommentar

Hei.

Et spørsmål til dem som har vært borti både K750 og w800. Hvordan er joystikken etter noen måneders bruk? (Har SE senket den i forhold til tidligere modeller, k700/k750)

Har en k700 nå og den joystikken er helt ræva etter 18 mnd. bruk.

Lenke til kommentar
Hei.

Et spørsmål til dem som har vært borti både K750 og w800. Hvordan er joystikken etter noen måneders bruk? (Har SE senket den i forhold til tidligere modeller, k700/k750)

Har en k700 nå og den joystikken er helt ræva etter 18 mnd. bruk.

5682921[/snapback]

 

Kjøp W800i. Har hatt den i 6-7 måneder nå, og absolutt ingen svalhetstegn. Derimot joysticken på K750i har jeg hørt mye rart om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...