Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et lite problem med speccing av pet. Når jeg skal specce det så vil jeg ha mer og bedre skills en det jeg har poeng til. Jeg gir den Claw rank 9 og Bite rank 9. Da gjennstår det Greater Stamina og Natural armor.

 

Men problemet er at jeg enten må gå for Stamina eller Armor eller litt av begge deler. Hvis jeg tar litt av begge deler blir det noe rundt Stamina rank 9 og Armor rank 9. Noe jeg synes er alt for dårlig. Og hvis jeg får for en av den (rank11) så må jeg ta rank 7 på den andre. Og da har enten pettet veldig liten helse eller så tåler den ikkeno.

 

Så det jeg lurer på er, hvordan har dere specca pettet deres?

 

Btw: jeg har en bjørn.

8023040[/snapback]

 

Ingen som kan hjelpe meg med dette?

 

Og, nei jeg tror ikke det finnes bjørner i outlands. Høyeste level på bjørn er vel i Winterspring..

Lenke til kommentar
Nå som pets får både stamina og armor av huntern sin stamina og armor, er det ikke noe vits å bruke poeng på det synes jeg. Jeg har hvertfall satt alle poengene i resistance.

8023784[/snapback]

 

Hvis man ikke gjøre det dævver jo pettet med en gang da.. og det er har drit lite liv..

 

Noen som har noe tips til hvordan jeg burde specce pettet mitt?

Lenke til kommentar

Hvilke dyr er bra for tanking og dmg i outland da?

Dyret jeg har nå er en smule utdatert føler jeg. Så trenger et tips om et dyr som jeg kan temme på ca lvl 65 i outland som er bra å lvl videre oppover sammen med. Et som kan gjør endel dmg og er godt til å tank. Setter pris på alle forslag!

Endret av bjorns_1
Lenke til kommentar
Hvilke dyr er bra for tanking og dmg i outland da?

Dyret jeg har nå er en smule utdatert føler jeg. Så trenger et tips om et dyr som jeg kan temme på ca lvl 65 i outland som er bra å lvl videre oppover sammen med. Et som kan gjør endel dmg og er godt til å tank. Setter pris på alle forslag!

8023897[/snapback]

 

Enten windserpent: HP: Medium (+0%) • Armor: Low (+0%) • DPS: High (+7%)

Learns: Bite, Cower, Dive, Growl, Lightning Breath

 

Scalewing Serpent (66-67, Blade's Edge Mountains) * Lightning Breath 6

Felsworn Scalewing (66-67, Blade's Edge Mountains) * Lightning Breath 6

 

 

Eller ravager: HP: Low (-7%) • Armor: Medium (+5%) • DPS: High (+10%)

Learns: Bite, Cower, Dash, Growl, Gore

 

Quillfang Ravager (62-63, Hellfire Peninsula) * Bite 8, Gore 8

Rip-Blade Ravager (63, Blade's Edge Mountains) * Dash 3, Gore 9

 

Dem gjør syk damage med go for the throat + kill command, og klarer stort sett holde aggro viss jeg ikke nuker altfor hardt.

(Jeg har ca 20% crit, ekstra lightning breath hver gang jeg critter er digg)

Lenke til kommentar
Der er Petopia svaret ;) finner du all info om pets som man trenger ;)

8028480[/snapback]

ah, kjempe side.

 

jeg har denne nå i lvl 35. Er det noe å gå for en stund? Fikk den vel i når jeg var 30-31

8028488[/snapback]

 

Ser ikke noe minus med den, er vel grei og lvle med. selv brukte jeg Broken Tooth men jeg trur den har blitt standarisert når det gjelder attack speed, i TBC byttet jeg ut Broken Tooth med Grovestalker Lynx etter at jeg fant ut at den hadde mye mer DPS en Broken ennå den var 3 lvls lavere. Har vært veldig fornøyd med disse 2 liker katte pets pga Prowl. men jeg har og en DragonHawk som jeg bruker til grinding, Pga ekstra DPS fra Fire Breath samt fenomentalt mye Armor (8200 Armor på 68, uten Natural Armor) og den spiser det meste av mat ;)

Endret av CyprieN
Lenke til kommentar
hmm ok. et lite spørsmål til. Burde man ha på auto på alle attacksa til pettet?

 

Det er umulig å gi et godt svar på spørsmålet. Det avhenger av hva slags oppgave du ønsker at dyret ditt skal gjøre.

 

Det som er viktig er at dyret ditt har tilstrekkelig fokus til å bruke nøkkel egenskaper. Dvs for solo pve - tilstrekkelig fokus til å bruke growl, screech og andre aggro egenskaper. Hvis alle attack egenskaper står på autocast risikerer du å miste fokus (ikke nødvendigvis, det må du undersøke selv). For pvp kan du alltid slå av growl slik at dyret kan bruke fokus på lighting breath, gore, bite, claw osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...