Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er best bruk av training points.

 

Armor eller Stamina?

 

Bruker petten som en allaround pet, dps, tanking og sofakos.

8156978[/snapback]

 

 

Svaret vil variere fra hunter til hunter. Det er også avhengig av level.

 

 

all round PVE:

 

Etter mitt syn koster stamina alt for mange training points. Dvs du får en relativ liten boost av stamina sett opp mot poeng brukt. Armor er etter mening mye bedre. Jepp, jeg har testet.

 

Dersom du er over lvl 60 og stort sett oppholder deg i outland ville jeg fokusert på ulike resistance (særlig fire og shadow, masse demoner) og noe armor. Det er utrolig hva 100+ i resistance gjør. Svært mange av mobsene i outland bruker magic. Det er dessuten moro å se tanken og roguen bli feared i en instance, mens min owl eller wind serpent som begge har i overkant av 100 shadow res er som limt på moben.

 

Dette fungerte i alle fall supert for meg fra lvl 60 til 70. Hva som fungerer best før lvl 60 kan jeg egentlig bare spekulere i. Training points systemet ble implementert en stund etter at jeg dinget 60.

 

PVP:

 

Dash/dive, bite/claw, screech, lightning breath etc

 

Deretter:

Putt masse poeng i shadow og frost resistance.

Shadow resistance for å beskytte mot fear fra warlocks etc

frost for å beskytte mot frost nova fra mages

 

Spander også poeng i arcane og nature resistance. Det du har til overs brukes på stamina. Grunnen til at jeg aldri ville dumpet masse poeng i stamina i en pvp pet er at ingen spillere med vettet i behold vil fokusere på peten din. Skaden peten din tar er stort sett aoe eller dots fra en lock. Resistance hjelper mot dette. Men det viktigste resistance hjelper mot er crowd control. Frost nova, fear, root etc. Dersom peten din resister frost novaen, vil magen slite med å få avgårde sine massive spells på grunn av at peten vil angripe ham og avbryte castet.

Endret av Lupa
Lenke til kommentar

Troll hunters ser fantastiske ut Zenzen! Kult at du ikke har overdimensjonerte tusks som så mange andre troll.

 

Har du sett Zibba filmene? De er gamle, men meget gode. Første gang jeg virkelig fikk øynene opp for hvor kule troll hunters er.

 

 

Selv er jeg strålende fornøyd med min dwarf hunter. Skulle jeg valgt en annen rase måtte det blitt troll (male eller female) eller orc female. Et vanskelig valg.

Lenke til kommentar

Hm, tror ikke jeg har sett de, skal se om jeg får gjort det senere. Skulle jeg laget meg en Ally hunter hadde det garantert blitt Dorf. Hm, grunnen til at jeg testa hunter var etter å ha sett en av filmene til Talys. Første Horde guild i verden til å ta Nefarian hvis jeg husker riktig.

 

Edit: Jeg har sett Zibba filmene, brukte samme løsning med action buttons da jeg PvP'et en del.

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar

En ting jeg alltid har lurt på-

Når det står Critical strike rating 25 (fks). så gjør det at hunteren critter oftere når han skyter

 

 

Når det står critical spell rating 25 (fks) hjelper dette på arcanite shot osv for hunteren?

 

eller bør jeg berre gå for critical strike rating?

Lenke til kommentar

Enig, spell crit rating er totalt unyttig og påvirker så vidt jeg vet heller ikke arcane shots. Jeg er usikker på om spell damage påvirker serpent sting.

 

For en god stund siden virket spell damage på både arcane og serpent sting. Enkelte huntere (blant annet dysphora) hadde eget spell damage set (gjerne med cloth) for å kunne solo lvl 60 instances. Dette ble gjort med meget kreativ og dykting kiting.

Lenke til kommentar

Den holder til du er 70.

 

Sjekk AH, finner du Valano's longbow til ca 200g så ville jeg kjøpt den. Bruker den selv. Meget god bue.

 

http://www.wowhead.com/?item=31303

 

Kjøp en +10 scope og du har et meget godt våpen som vil holde lenge.

 

Et rimeligere alternativ (quest) er

 

http://www.thottbot.com/i31072

 

For øyeblikket er bows og x-bows dessverre mye bedre enn guns på grunn av CE rep arrows. Som hunter bør du nå revered med CE så fort du kan

Lenke til kommentar
Den holder til du er 70.

 

Sjekk AH, finner du Valano's longbow til ca 200g så ville jeg kjøpt den. Bruker den selv. Meget god bue.

 

http://www.wowhead.com/?item=31303

 

Kjøp en +10 scope og du har et meget godt våpen som vil holde lenge.

 

Et rimeligere alternativ (quest) er

 

http://www.thottbot.com/i31072

 

For øyeblikket er bows og x-bows dessverre mye bedre enn guns på grunn av CE rep arrows. Som hunter bør du nå revered med CE så fort du kan

8201211[/snapback]

 

 

Ja men det er bra å vite, er utrolig knall bue, soloa hunter questa og fikk hjelp av et par kompiser på elite bossene og elefanten, knall exp og bue for en på lvl 64;)

Har allerede kjøpt meg Valanos for 170g, så den er klar:D

Lenke til kommentar

Blir vel snart noe raiding med min nye hunter, og lurer på om noen kan linke til en god (max raid-dps type) spec til det?

Har vert Beastmaster for det meste frem til nå pga "ze-easy-glod-farmar-mode" det innebærer.

Er litt for mange sider å lese gjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...