Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk den: http://www.wowhead.com/?item=28524 i Kz i dag.

 

Problemet er at jeg ikke har noe å kombinere den med. Noen som har noen tips til en god main hand jeg kan bruke (helst dagger, men sword, axe og fist weapong er ok) som ikke er for vanskelig å få tak i??

 

btw: jeg har gjort det questet i shadow moon hvor man skal redde den dragen (5 mann quest) hvor man får en nice dagger, men jeg trengte den ikke da og jeg bare tok den som solgte for mest og solgte den. DUM som er jeg=P

 

Noen som har noen forslag?

Lenke til kommentar

http://blue.cardplace.com/newcache/forums....m/213051308.htm

 

Møkkafolk...

 

Det er ikke en "hotfix" det er en NERF. Lightning Breath gjør mindre enn halvparten så mye skade nå. Ikke handler det om +dmg gear heller, det handler om AP.

 

Arrrrghhhh...

 

 

Edit: Hvis man prøver å poste i den aktuelle tråden får man selvfølgelig en FEILMELDING!

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
Noen som vet generell played tid til 60 med hunter? gjennomsnittlig/normalen altså..

8090061[/snapback]

 

Det vil jo alltid være forskjell på en som gjør det for 10'ende gang og en som gjør det 1'ste gang, men 4 dager /played til lvl 50 hørtes ganske normalt ut..

Lenke til kommentar

Owl er bra, screech har heller ingen cooldown, så den fungerer bedre en Gorillaen sin Thunderstomp, da den har hele 1 minutt cooldown om jeg ikke husker feil.

 

Rank 5: Pet Level 64 (29 TP). Blasts a single enemy for 33 to 61 damage and lowers the melee attack power of all enemies in melee range by 210.

 

Tanker liker også screech i instancer (for obvious reasons på godt norsk)

Lenke til kommentar

Lykke til med å finne henne :D Jeg campa i flere timer mens jeg drepte de frostsabers, etter 80stk frostsaber leather og x antall rugged leather ga jeg opp. Så sjekket jeg kanskje 1 gang til dagen, på den tredje dagen fant jeg henne. Til venstre for den steinen.

 

GL :D

 

PS:Ikke bry deg for mye om henne, hun er ikke værdt så mangen timer det kanskje tar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...