Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

hmm ok. et lite spørsmål til. Burde man ha på auto på alle attacksa til pettet?

8029559[/snapback]

 

cower og growl funker ikke så bra sammen;)

8035050[/snapback]

 

Cower er vel bortkasta uansett? Kan aldri huske å ha hatt bruk for den.

Mulig det har forandret seg etter 2.0, da

8035188[/snapback]

 

hvor læreer man cower? har ikke tenkt å bruke det, men trenger en siste skill til bjørnen min:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er level 70 og skaffa meg et villsvin for PVP i dag. Det er level 60 fra EPL. Spørsmålet er: Hva er raskeste måte å levle pettet til 70 på? Drepe mobs på hans level? eller drepe på min level? hva gir han mest XP?

8049141[/snapback]

 

Drepe mobs på laveste level som ville gitt xp for deg (aka grønne mobs lvl 62+ish), eller han kan idle på sia deg i 5mans instancer.

Lenke til kommentar
Jeg er level 70 og skaffa meg et villsvin for PVP i dag. Det er level 60 fra EPL. Spørsmålet er: Hva er raskeste måte å levle pettet til 70 på? Drepe mobs på hans level? eller drepe på min level? hva gir han mest XP?

8049141[/snapback]

 

Drepe mobs på laveste level som ville gitt xp for deg (aka grønne mobs lvl 62+ish), eller han kan idle på sia deg i 5mans instancer.

8052232[/snapback]

 

Skal ha han ved siden av meg hver gang jeg er instance. Men er det noe sted dere vil anbefale meg å dra for å levle den? Hvor mobsa dør fort og hvor jeg slipper å heale han mellom hver mob. Problemet er at han ikke tåler så mye (har ikke points til å gi han stamina) og da mister han såpass mye liv for hver mob, så jeg må gjøre all skaden og det må skjer fort.

 

Noen som har noe tips? et sted hvor mob bruker cloth og har lite armorf.eks?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar
jeg skal twinke med en hunter nå i lvl 29.. hva av items fra instances trenger jeg? det jeg har funnet ut jeg må skaffe meg til nå er:

-Scouts medallion

-Outriders bow

Legionares band

Scouts blade

Triprunner leggings

 

noe annet som er "nyttig" til 30-?

8053537[/snapback]

Master Hunter's Rifle >> Outrunner's Bow.

Lenke til kommentar
jeg skal twinke med en hunter nå i lvl 29.. hva av items fra instances trenger jeg? det jeg har funnet ut jeg må skaffe meg til nå er:

-Scouts medallion

-Outriders bow

Legionares band

Scouts blade

Triprunner leggings

 

noe annet som er "nyttig" til 30-?

8053537[/snapback]

Master Hunter's Rifle >> Outrunner's Bow.

8054264[/snapback]

tellers Master Hunter's Rifle som et level 35+ våpen og kan få den beste scopen?

Lenke til kommentar
jeg skal twinke med en hunter nå i lvl 29.. hva av items fra instances trenger jeg? det jeg har funnet ut jeg må skaffe meg til nå er:

-Scouts medallion

-Outriders bow

Legionares band

Scouts blade

Triprunner leggings

 

noe annet som er "nyttig" til 30-?

8053537[/snapback]

Master Hunter's Rifle >> Outrunner's Bow.

8054264[/snapback]

tellers Master Hunter's Rifle som et level 35+ våpen og kan få den beste scopen?

8054331[/snapback]

Stemmer. Er item lvl 40 :)

Lenke til kommentar
----

 

Noen som har noe tips? et sted hvor mob bruker cloth  og har lite armorf.eks?

8054034[/snapback]

 

Fiskene i vannet rett nordøst for shattrath, dem dropped bra med mote of water, og dør kjappt, autoshot + steadyshot + arcane rank 1 så er dem nesten nede, petten trenger ikke hjelpe til en gang.. Hvis du har viper på kan du grinde der endeløst uten og gå oom. (og ikke minst er det bare 1 minutt tilbake til byen når du skal tømme inv osv)

(Primal Water selger for ca 20-40g på serveren min, grinda ca. 50% av epic flying mount der)

Endret av Phalanx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...