Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Noen her som spiller Night Elf Male hunter?  Da vil jeg tro, i likhet med meg at du er nokså frustert over måten charen din holder bua ...

 

Måten NE Male skyter med bua er helt idiotisk, du ville først og fremst aldri greid å samle kraft nok.  Om du så hadde gjort det ville strengen/lia truffet håndleddet og skjært det i to.  Sist og ikke minst, det er også en stor grafikk feil på animasjonen. 

 

Håper alle huntere, (både Night Elf og ikke) kan skrive under her, slik at vi får fikset en animasjon som faktisk ser nogelundende "ok" ut.

 

WoW Forum - New NE Male Bow wielding

7927448[/snapback]

 

Synes du skal legge inn en tråd hvor du ber dem fjerne det at huntere bare har 3 bagger (ikke inkludert backpack). Er utrolig dritt at vi har quiver som en bag, og dermed har en hel bag mindre enn alle andre..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg tenkte å få alle weapon skills til toppen, men ejg vet ikke hvor jeg lærer meg fist weapon skillen, hvor er det?

 

Og når jeg skal levle "thrown" holder det å kjøpe en sånn kaste øks, eller må jeg kjøpe ammo? hvis jeg, hvor kjøper jeg ammoen?

7933841[/snapback]

 

Fist weapon går forøvrig på unarmed skillen, så du kan også levle opp "barehanded" på lowlvl ting uten og måtte kjøpe fist weapon / skill først.. :o)

Lenke til kommentar
jeg tenkte å få alle weapon skills til toppen, men ejg vet ikke hvor jeg lærer meg fist weapon skillen, hvor er det?

 

Og når jeg skal levle "thrown" holder det å kjøpe en sånn kaste øks, eller må jeg kjøpe ammo? hvis jeg, hvor kjøper jeg ammoen?

7933841[/snapback]

 

Fist weapon går forøvrig på unarmed skillen, så du kan også levle opp "barehanded" på lowlvl ting uten og måtte kjøpe fist weapon / skill først.. :o)

7938942[/snapback]

 

Har vært hos alle trenerne nå (IF, SW og Darna). Men ingen av de kunne lære meg skillen "fist-weapon". Er det sånn at jeg ikke må kjøpe skillen? er det sånn at fist weapon og unarmed er den sammen skillen?

Lenke til kommentar
Pet spørsmål: Er det hensiktsmessig og ha Cower og Growl på auto, på en gang? Eller bruker man den ene til å få aggro over til pet'et og den andre til å ta aggro av pet'et? Eller tar det aggro av/på deg, som hunter?

4746836[/snapback]

 

 

jeg brukte både Cower og Growl til level 33 ellns...ble ganske sur over at alle andres pet kunne holde litt aggro i hvertfall :blush:

Lenke til kommentar
Hei eg er nye her:)

 

Eg vil bare si at eg er veldig førnyd med min hunter eg er i level 62 :) og eg er beastmaster  har 52p i det

 

Men eg har veldig store problmer i nærkamp..eg dør veldig lett viss dei komer inntil meg:(

 

noen bra tips??

7944008[/snapback]

Velkommen skal du være.

 

Intimidation er din beste venn i slike situasjoner, det er en tre-sekunders stun som ikke bryter hvis karakteren tar skade. Hvis du har noe som sakker deg ned, Crippling Poison, Hamstring osv, er det bare å bruke PvP-trinketen.

 

Men alvorlig talt, 52 poeng i BM-treet? Ikke en god idé. Hvis du vil ha BM-spec vil jeg anbefale noe slikt som dette.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Hei eg er nye her:)

 

Eg vil bare si at eg er veldig førnyd med min hunter eg er i level 62 :) og eg er beastmaster  har 52p i det

 

Men eg har veldig store problmer i nærkamp..eg dør veldig lett viss dei komer inntil meg:(

 

noen bra tips??

7944008[/snapback]

Velkommen skal du være.

 

Intimidation er din beste venn i slike situasjoner, det er en tre-sekunders stun som ikke bryter hvis karakteren tar skade. Hvis du har noe som sakker deg ned, Crippling Poison, Hamstring osv, er det bare å bruke PvP-trinketen.

 

Men alvorlig talt, 52 poeng i BM-treet? Ikke en god idé. Hvis du vil ha BM-spec vil jeg anbefale noe slikt som dette.

7944125[/snapback]

 

Takk får svaret..skal endre på det lit:)

PvP-trinketen den har ikkje eg :(

Lenke til kommentar

Møter avogtil noen BM-hunters i PvP, virker som MM eier BM i pvp, eller er det bare meg? :D

 

Edit: føler det er på tid med ny bue/gun. Er nå lvl 56 og har Verdents keeper's aim fra maraudon. Noen som har tips, eller vente til lvl 60 å ta den Ancient Bone buen?

Endret av Hazzie88
Lenke til kommentar
Møter avogtil noen BM-hunters i PvP, virker som MM eier BM i pvp, eller er det bare meg? :D

 

Edit: føler det er på tid med ny bue/gun. Er nå lvl 56 og har Verdents keeper's aim fra maraudon. Noen som har tips, eller vente til lvl 60 å ta den Ancient Bone buen?

7951419[/snapback]

 

 

AV- crossbow, kanskje. Utrolig enkel å skaffe.

Lenke til kommentar
Møter avogtil noen BM-hunters i PvP, virker som MM eier BM i pvp, eller er det bare meg? :D

 

Edit: føler det er på tid med ny bue/gun. Er nå lvl 56 og har Verdents keeper's aim fra maraudon. Noen som har tips, eller vente til lvl 60 å ta den Ancient Bone buen?

7951419[/snapback]

 

 

AV- crossbow, kanskje. Utrolig enkel å skaffe.

7952137[/snapback]

 

Ja, men jeg valgte Ice barbed Spear, da Grimlok's Charge begynte å bli utdatert.

 

Ty for tips. Lette etter Deep Strike Bow http://www.thottbot.com/?i=52126 idag, men fant ikke utav hvem som droppet den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...