Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er Ravager og Warp Stalker bra? :)

7955385[/snapback]

 

Ravager har like my dps som cat (+10%) + at den har en skill som heter Gore (i tillegg til Bite, Cower, Dash, Growl) ;

Gores the enemy, causing damage. This attack has a 50% chance to inflict double damage.

25 Focus; 5 yd range; Instant

Can be used by: Boars, Ravagers

 

Warp stalker har ( i tillegg til Bite, Claw, Cower, Growl);

Warp

Teleports to an enemy up to 30 yards away and gives the pet a 50% chance to avoid the next melee attack. Lasts 4 sec.

25 Focus; 30 yd range; Instant; 15 sec cooldown

Can be used by: Warp Stalkers

Lenke til kommentar
Ravager og Warp Stalker er bra, i tillegg må du jo tamme ny windserpent for og få høyere lightningbreath skill, finnes også Dragonhawk med en morsom (men dog stort sett ubrukelig) aoe skill.

7955378[/snapback]

 

Er ingen serpents som har høyere lightning breath enn de fra Zul'Gurub, så vidt jeg vet. Jeg tamet i hvert fall en level 69 i Netherstorm og fikk ikke en ny rank.

 

Og selv anbefaler jeg selvfølgelig wind serpent. Go for the throat og lightning's breath betyr at hver gang du critter skyter petten for 100ish skade som ikke mitigeres av armor.

Lenke til kommentar

Er ingen serpents som har høyere lightning breath enn de fra Zul'Gurub, så vidt jeg vet. Jeg tamet i hvert fall en level 69 i Netherstorm og fikk ikke en ny rank.

 

Og selv anbefaler jeg selvfølgelig wind serpent. Go for the throat og lightning's breath betyr at hver gang du critter skyter petten for 100ish skade som ikke mitigeres av armor.

7955549[/snapback]

 

Stemmer det, rank 6 er høyeste, men "casuals" som meg har aldri vært i ZG o.l og jeg hadde derfor ikke høyere enn 5 fra son of hakkar i ST :p

Lenke til kommentar

Hvis man finner frem til en side som heter "petopia", så er det mye pet info der, og link til video walkthrough for temming av son of hakkar.

 

Er level 65 nå. Er det verdt det for meg å tame son of hakkar nå? Eller er de som kommer i 67-68 like greie?

Endret av eirik1989
Lenke til kommentar
Hvorfor er Ravager og Warp Stalker bra? :)

7955385[/snapback]

 

Warp Hunter >>>>>>>>> Warp Stalker.

 

Family: Warp Stalker

Type: Defensive

HP: Medium (+0%) • Armor: Medium (+5%) • DPS: Low (-6%)

Learns: Bite, Claw, Cower, Growl, Warp

Diet: Fish, Fruit, Raw Fish

 

Warp Hunter (64-65, Terrokar Forest)

 

Skills When Tamed: Warp

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
Er ikke Warp Stalker og Warp Hunter helt like, hvis man ser bort fra level. Warp Chaser også forsåvidt.

7961811[/snapback]

 

Warp Stalker er en såkalt ''caster'' som betyr reduserte stats i form av hp og armor.

 

"Casters" have about 95% of the base health of a normal pet at low levels, but this ramps down to only 80% of normal base health at high levels.

 

"Casters" have between 80% and 83% of the base armor of a normal pet.

 

Unfortunately, I haven't yet worked out the exact differences in DPS. It is likely, however, that the base DPS of a "caster" pet is again only about 80% of normal base DPS at high levels.

 

To sum up, pets with "caster" attributes are fairly viable at low levels where the differences in their base attributes are relatively small. And you can help make up for their faults for a number of levels just by keeping up with the passive pet abilities Natural Armor and Great Stamina. But at higher levels, you'd have to spend all of your Training Points on these abilities and you'd still fall short. So if you really absolutely want that very special "caster" pet, you might give it a try -- but be ready for a challenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...