Gå til innhold

Den store Huntertråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen forskjell på bjørner annet enn fargen.

 

Katt hører til under "DPS-pet"-kategorien, og gjør naturlig nok mer skade enn bjørnen. Jeg tror det er 10% mer enn base, men jeg er ikke sikker.

 

Bjørn er "Defensive", med mer HP og Armour, men "bare" base damage.

 

Correct me if I'm wrong, dette er det jeg husker fra mine få dager som hunter.

Lenke til kommentar
Boars har vel Boar Charge som immobilizer og ikke stunner, aka kan ikke brukes til castinginterrupt, men kan stoppe folk som vil vekk. Tar jeg feil?

8019691[/snapback]

 

Det også, men man sender gjerne inn pet først, og da er det greit å ha en som skaper litt aggro og immobilizer før man begynner å fyre løs.

Lenke til kommentar

Jeg skulle resecce bjørnen min da jeg fant ut at jeg bare kan Bite rank 2. Så jeg bestemte meg for å lære meg rank 9. Dro til terokkar forest og tamet en edderkopp (som noen på WowHead sa jeg skulle gjøre) men jeg lærte ikke noen ny bite. Jeg dro for sikkerhets skyld til pet trainer i IF, men kunne ikke lære noe der heller.

 

Så jeg adbansona edderkoppen og tok fram bjørnen for å se om han kunne lære det, men det gik ikke. På beast training stod det fortsatt Bite rank 2, som han kan.

 

Hva skal jeg temme for å lære ny rank av bite?

 

Jeg var også intresert i å lære meg ny claw rank til bjørnen min. Jeg dro til Nagrand tamet en fugl som hadde rank 9. Når jeg ser på fuglen har den rank 9 på pet baren, men jeg har ike rank 9 inne på "beast training". Og det står ikkeno i combat logg eller i chaten at jeg har lært rank 9 av claw. Jeg mener å huske at det var sånn før...

 

Er det noe jeg gjør galt? Er det ikke sånn at hvis jeg tamer et dyr med rank 9 av en skill så lærer jeg den og kan lære den videre til mine andre pet så sant de er høy nok level for den skillen og så sant de kan lære den?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Har et lite problem med speccing av pet. Når jeg skal specce det så vil jeg ha mer og bedre skills en det jeg har poeng til. Jeg gir den Claw rank 9 og Bite rank 9. Da gjennstår det Greater Stamina og Natural armor.

 

Men problemet er at jeg enten må gå for Stamina eller Armor eller litt av begge deler. Hvis jeg tar litt av begge deler blir det noe rundt Stamina rank 9 og Armor rank 9. Noe jeg synes er alt for dårlig. Og hvis jeg får for en av den (rank11) så må jeg ta rank 7 på den andre. Og da har enten pettet veldig liten helse eller så tåler den ikkeno.

 

Så det jeg lurer på er, hvordan har dere specca pettet deres?

 

Btw: jeg har en bjørn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...