Gå til innhold

Bleach anime-tråden [Spoileradvarsel]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh, når du mener english fordrivende, så drev dattebayo med AKURATT det samme, isteden f.eks "getsuga tenshou" så sier de "lunar fang eller hva det nå het..."..

 

Eh, når du mener english fordrivende, så drev dattebayo med AKURATT det samme, isteden f.eks "getsuga tenshou" så sier de "lunar fang eller hva det nå het..."..

 

Men ja, skal prøve ut SKGG's subs i morgen

Lenke til kommentar

Eh, når du mener english fordrivende, så drev dattebayo med AKURATT det samme, isteden f.eks "getsuga tenshou" så sier de "lunar fang eller hva det nå het..."..

Men ja, skal prøve ut SKGG's subs i morgen

Okay, akkurat det stemmer, hadde glemt det.

Men nå beholder jo jo "Shinigami", "Reiatsu", "Zanpakutou" osv.

+ sier "Kurosaki-kun" etc.

 

Har ikke sjekket så veldig nøye med Bleach, men subbe til Naruto er hvertfall forferdelig.

 

SGKK gjør iallefall som Taka (om du ser Naruto), har det japanske navn med en forklaring på englesk over første gang angrepet skjer, og beholder det japanske.

Lenke til kommentar

Helt grei episode, men ang SGKK:

Etter å ha prøvd alle 3 versjonene på 92" lerret, syns jeg 480P mkv så best ut,

sterkere farger iforhold til avi versjonen og siden Bleach ikke er native HD (720P)

så er det waste of space =P Syns faktisk det var dårligere bilde enn 480P mkv versjonen,

men det er meg da.. Men SGKK er approved ja :D

Lenke til kommentar

Eneste jeg ikke likte var subtitle oppsettet, subben var bra, men teksten plasserer seg så merkelig.. hvis det kommer et langt ord på slutten av linja, så deler ordet seg og litt av den går under istedenfor å ta med hele ordet under

I hvilken episode så du det?

Jeg mener at jeg aldri har sett det :ermm:

Lenke til kommentar
Eneste jeg ikke likte var subtitle oppsettet, subben var bra, men teksten plasserer seg så merkelig.. hvis det kommer et langt ord på slutten av linja, så deler ordet seg og litt av den går under istedenfor å ta med hele ordet under

Det kan høres ut som det har noe med den fonten som er i bruk på teksten. Prøv deg litt fram med innstillingene på det programmet du bruker for å se mkv. Anbefaler VLC.

 

Gleder meg til neste episode nå, håper det blir mye action.

Lenke til kommentar

Siste kamp var litt kjedelig.

Er-nesten-død,-tar-sitt-siste-angrep-og-vinner.

Nummer 3 var også alt for svak. Ichigo hadde ikke en sjanse med Hollow-masken i det hele tatt mot en nummer 4, og Ichigo er bedre enn Toshiro med v1 Hollow.

Nå hadde jo Ulquiorra en 2. release, så han skulle kanskje vært noen numre bedre.

 

Likte ikke uansett at Yami plutselig var 0, den sterkte Espadaen nå plutselig.

 

Ichigo vs. Ulquiorra var mye bedre (er jo også hovedpersonen, så er vel som antatt.)

---

 

Du kan forandre font + størrelse etc. i subtitle-settingsene i avspilleren din.

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Siste kamp var litt kjedelig.

Er-nesten-død,-tar-sitt-siste-angrep-og-vinner.

Nummer 3 var også alt for svak. Ichigo hadde ikke en sjanse med Hollow-masken i det hele tatt mot en nummer 4, og Ichigo er bedre enn Toshiro med v1 Hollow.

Nå hadde jo Ulquiorra en 2. release, så han skulle kanskje vært noen numre bedre.

 

Likte ikke uansett at Yami plutselig var 0, den sterkte Espadaen nå plutselig.

 

Ichigo vs. Ulquiorra var mye bedre (er jo også hovedpersonen, så er vel som antatt.)

---

 

Du kan forandre font + størrelse etc. i subtitle-settingsene i avspilleren din.

 

Ulquiorra er no 3 såvidt aizen visste, men han hadde en release no. 2, noe som gjorde han BETYDELIG sterkere

Lenke til kommentar

Siste kamp var litt kjedelig.

Er-nesten-død,-tar-sitt-siste-angrep-og-vinner.

Nummer 3 var også alt for svak. Ichigo hadde ikke en sjanse med Hollow-masken i det hele tatt mot en nummer 4, og Ichigo er bedre enn Toshiro med v1 Hollow.

Nå hadde jo Ulquiorra en 2. release, så han skulle kanskje vært noen numre bedre.

 

Likte ikke uansett at Yami plutselig var 0, den sterkte Espadaen nå plutselig.

 

Ichigo vs. Ulquiorra var mye bedre (er jo også hovedpersonen, så er vel som antatt.)

---

 

Du kan forandre font + størrelse etc. i subtitle-settingsene i avspilleren din.

 

Ulquiorra er no 3 såvidt aizen visste, men han hadde en release no. 2, noe som gjorde han BETYDELIG sterkere

 

Du mener 4, ikke sant? For så vidt, dette er shonen. Tror du hun dør så lett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...