Gå til innhold

Hvilke tegneserier leser du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste jeg leser jevnlig er One Piece. Tidligere leste jeg også Love Hina, men jeg hoppet over en bok ved ett uhell, også har jeg ikke kjøpt noen av de senere bøkene. Men jeg må vel nesten ordne opp i det snart. Morsom serie. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg kjøper for tiden er Pondus. Ellers leser jeg gamle Donaldblader innimellom, for barndommens søte minner. Pr deff driver jeg vel egentlig og leser Preacher og Watchmen litt sånn nå og da, men lenge siden jeg har sett noe på det.

Vil uansett anbefale Bone, en sikkelig fin historie med praktfulle tegninger. Og Bonene er sikkelig kule karakterer, ypperlig.

Skrevet

Noen som vet om trilogi to og tre av Bone bøkene finnes å få kjøpt på norsk? Kjøpte nemlig den første trilogien til broren min på 10, noe som var en suksess av de sjeldne.

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Skrevet

Tja, leser det jeg kan få tak i, antar jeg.

De jeg har nåværende noen volum av:

Kashimashi

Naruto

Bleach

One Piece

Vandread

Girls Bravo

Project Arms

Inuyasha

Ellers skal jeg stikke til Outland i Oslo og skaffe meg en god del flere mangaer.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hakke hørt halvparten av de tegneseriene dere babler om.

Holder meg til Donald. Noen ganger Tom&Jerry hvis jeg føler meg barnslig en gang innimellom.

Skrevet

Tegneserier:

- M.

- Pondus.

- Rocky.

Manga: (Bare manga jeg har kjøpt)

- Godchild (<3)

- Oyayubihime Infinity

- Skip Beat!

- Rurouni Kenshin

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Nettopp ferdig med Bone serien på Engelsk, har også kastet meg over The Watchmen som jeg jo finner fornøyelig.

Leste vel Dragonball, Donald, Love Hina og Detektiven Conan for en tid tilbake også, holder meg dog for det meste til Amerikanske tegneserier for øyeblikket.

Og leser også M såklart.

Endret av NiXx
Skrevet

Hihi, tegneserier:D Noen lo av meg en gang jeg leste Donald på kongen (gamlehaugen i Bergen), artig:)

Jeg leser:

Pondus

Donald

Mikke Mus

Rutetid

Larsons gale verden

Og andre

Skrevet

Donald Duck & Co lest så lenge jeg kan huske og en Marvel eller noe annet Walt Disney en gang i blandt. Kanskje jeg burde begynne å lese litt voksen relatert? :p

Skrevet

Jeg har dempet lesingen av tegneserier nå, men serier leser jeg fortsatt.

- Pondus

- Kollektivet

- Mesterdetektiven Conan (Manga)

- Dragonball (Manga)

- Donald Duck ( Spesielt Don Rosa, Marco Rota, Vicar og Carl Barks)

Og ellers diverse serier på nettserier.no.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...