Gå til innhold

Hvilke tegneserier leser du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Holder på med evente Blackest night fra DC comics så leser det meste som hører med der.Jeg leser også Amazing Spider-man og batman. De siste spider-man heftene har vært utrolig dårlige så vurder å droppe den igjen. Batman derimot har vært utrolig bra og fresht for tiden :)

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Lenge siden jeg har svart her nå, så jeg kan legge til Batman og Turok (Son of Stone) til lista.

Fant samtlige nummer av begge seriene liggende på pc, så da blir det noe å pløye.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Pløyer for tiden gjennom en rekke viktige DC-titler som One Year Later, Countdown to Final Crisis, Final Crisis og drøss spin-offs fra Final Crisis. Ellers går det i Eon, Pondus og Nemi.

 

Er litt irritert over at Eon har nesten halve bladet fylt opp med en eller annen fransk serie. Jeg mener ikke å klage på den (selv om jeg ikke liker den), men halve bladet av en eneste bi-serie? Resten av bladet er Eon og flere bi-serier? Er det bare jeg som synes det skurrer litt?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Var hekta på Teenage Mutant Ninja Turtles Adventures fra tidlig 90 tallet, og frem til 1995-96, da serien desverre ble kansellert.

Noe som var synd, ettersom serien utviklet seg i en veldig positiv retning, og tegningene var flottere enn noensinne.

Regner med at den "Store Turtles Bølgen" var i ferd med å dø ut, og andre tegneserier, fikk en større andel av markedet.

 

Men en fikk fortsatt kjøpt serien i danmark og sverige, rundt 95-96 og 97, men etter det var det slutt der også.

I europa/skandinavia het vel serien Teenage Mutant Hero Turtles, og hadde ofte annerledes frontside, enn de amerikanske.

 

Ellers gikk det mye i Conan, Spawn, Pyton, Donald Duck, og Fantomet.

 

Spawn samlet jeg på til 2002, da den også gikk bort. Mest på grunn av dårlig salg tror jeg.

 

Av nyere, tegneserier har Gorilla, og Reservatet vært kanskje de jeg har likt best. Men har ikke funnet noen av dem i butikkhyllene på årevis.

Lenke til kommentar

Har de fylt igjen alle hullene nå? De jobbet vel med saken (sånn gjennom "Rare Cuts" etc). Mange nummere som manglet tror jeg.

 

Selv har jeg bare lest de to første bøkene. Husker ikke hvilke numre det er. Men jeg elsker serien. Likte faktisk Constantine-filmen også, selv om de har gjort ham veldig amerikansk.

Endret av Dynemonsteret
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...