Gå til innhold

Dimme fra militæret, starte tidlig.


FpsStu

Anbefalte innlegg

Så norsk ungdom er ikkj bedre nei. Synd.

 

Tenk så masse timer dere missbruker av lege og psykolog kun fordi dere skal få suge pupp av mamman din enda eit år. Klipp dere og kom dere i army'n seier nå eg!

:!:

Du har jo ikke vært i forsvaret selv sier du jo. Høres ganske rart ut med "..fordi du skal suge pupp av mammaen din et år til..". Kanskje du er i den situasjonen?

 

Forresten jeg kommer IKKE til å kleppe meg :p.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så norsk ungdom er ikkj bedre nei. Synd.

 

Tenk så masse timer dere missbruker av lege og psykolog kun fordi dere skal få suge pupp av mamman din enda eit år. Klipp dere og kom dere i army'n seier nå eg!

:!:

Du har jo ikke vært i forsvaret selv sier du jo. Høres ganske rart ut med "..fordi du skal suge pupp av mammaen din et år til..". Kanskje du er i den situasjonen?

 

Forresten jeg kommer IKKE til å kleppe meg :p.

hehe...

 

Eg har god grunn!

Lenke til kommentar
Hvis du har et godt forhold til legen din kan du få han til å skrive en erklæring om at du har lumbago. En ryggsykdom som verken kan bevises eller motbevises. Visstnok isende smerter fra rygg og ned i beina elns, og det skjer sporadisk... les om det på internett ;)Lommelegen.no om lumbago

Nice one, men slik jeg har forstått, så er ikke dette en varig sykdom? Dessuten, vil ikke legen også be deg om å holde deg unna jobben og?

Lenke til kommentar
er det ikke mulig å nekte å bli med i militæret ? læreren min på barneskolen gjorde det, ble rettsak og greier, men han vant :p.

Ja, nekter du å gå inn, kan du visst havne i fengsel i opp til 2mnd...

Huff, ikke gjør det da.

 

 

OT: Foresten har du fått coolskinen din ? og isåfall er du fornøyd ? og mangla det noe ?

 

Edit: skrev "OT" :p

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Ble innkalt til førstegangstjeneste i Juni fjor. Søkte utsettelse pga jeg enda gikk på videregående (VK1 IKT). Etter at jeg fikk innvilget permisjonen fikk jeg et brev fra de at vi sees neste år til samme tid (Juni 2005). Nå har jeg begynt lærlinge tiden (altså går enda under videregående opplæring) og har ikke planer om å dra inn i militæret. Har ikke enda hørt noe fra de.

 

Ikke missforstå meg. Har faktisk lyst å dra inn i militæret, under sesjonen viste jeg ikke hva jeg ville i livet og søkte faktisk om å komme inn snarest. Etter sesjonen fant jeg ut at jeg skulle begynne på IKT og da passet det dårlig å måtte inn i militæret. Planen er at etter fullført lærlingetid skal jeg inn. Men om de enda vil ha meg, siden jeg ikke har hørt noe fra de, er jo en annen sak :roll:

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar
Ikke missforstå meg. Har faktisk lyst å dra inn i militæret, under sesjonen viste jeg ikke hva jeg ville i livet og søkte faktisk om å komme inn snarest. Etter sesjonen fant jeg ut at jeg skulle begynne på IKT og da passet det dårlig å måtte inn i militæret. Planen er at etter fullført lærlingetid skal jeg inn. Men om de enda vil ha meg, siden jeg ikke har hørt noe fra de, er jo en annen sak :roll:

Joda, jeg har egentlig også lyst på å gå inn i militæret, men det jeg tenker på, er alle utgiftene, jobb, tapt inntekt osv.

 

Hvis jeg med noen legepapirer kan bevise at jeg ikke er passende for dem, og leve vidre med 3-5ganger så bra lønn, så gjør jeg heller det.

Lenke til kommentar
Har på følelsen at jeg burde ta den helt ut. Alt fra ledd/muskel plager, andre sykdommer til psykist lidelse...

 

Jeg gjør alt for å slippe militæret, jeg håper de ser det...

Du kan møte opp i en sykeseng med intravenøst, eller sett deg på knærne på et skateboard ellerno og legg et teppe over og si at du mista beina. Tygg blodpiller og når de spør hva som feiler deg så si: Åh detta skjer av og til, er sikkert ikke noe farlig. Drikk zalo så går du og kaster opp hele tiden, da blir du sendt hjem. Legg en gjenstand i boxeren så det ser ut som du har konstant "boner" da blir du HVERTFALL sendt hjem!

Lenke til kommentar
Har på følelsen at jeg burde ta den helt ut. Alt fra ledd/muskel plager, andre sykdommer til psykist lidelse...

 

Jeg gjør alt for å slippe militæret, jeg håper de ser det...

Du kan møte opp i en sykeseng med intravenøst, eller sett deg på knærne på et skateboard ellerno og legg et teppe over og si at du mista beina. Tygg blodpiller og når de spør hva som feiler deg så si: Åh detta skjer av og til, er sikkert ikke noe farlig. Drikk zalo så går du og kaster opp hele tiden, da blir du sendt hjem. Legg en gjenstand i boxeren så det ser ut som du har konstant "boner" da blir du HVERTFALL sendt hjem!

De gjennomskuer sånt lettere enn samtlige på forumet her gjennomskuer trollinga di. Det norske forsvaret er ikke idioter, og det er trente fagfolk du skal stå foran.

Lenke til kommentar

Er blitt innkalt til militæret i januar og vil helst slippe det. Jeg har ikke noe særlige plager utenom depresjoner og angst iblant, og føler at jeg ikke vil klare å gjennomføre førstegangstjenesten vis jeg har sånne plager.

 

Er legeattest nok for at jeg slipper militæret? Jeg begynner å få lite tid til å utsette det, svaret skal være sendt innen 10 dager. Uansett, jeg vil studere videre enn å være i skauen i 10 måneder. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...