Gå til innhold

Dimme fra militæret, starte tidlig.


FpsStu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lenge må man være i militæret for å dra til f.eks Afghanistan? Har faktisk litt lyst til å reise der, oppleve hvordan det er i landet og komme meg vekk for en stund. Angrer sikkert når jeg er der nede :p

Klart du får oppleve noe nytt når du er på utenlandsoppdrag i forvaret. Å si noe annet er tull. Jeg fikk oppleve mye nede på Balkan i NATOs stryker i x-Jugoslavia. Unike opplevelser jeg ikke vil være uten.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt logikken i forsvaret. Da jeg var på sesjon sa jeg at dersom jeg ble innkalt kom jeg garantert til å nekte. Da jeg ble bedt om å krysse av hvor jeg helst ville i militæret krysset jeg ikke av på noen av alternativene.

 

Jeg ble selvsagt innkalt...

 

Har forøvrig nektet militæret. Fikk søknaden godkjent og skal nå ta siviltjeneste en gang i framtiden.

 

Jeg har full forståelse for at enkelte av dere ønsker å slippe unna forsvaret av den enkle grunn av at dere ikke har lyst. Det jeg ikke synes noe om er det med å "finne på/overdrive" plager og problemer. Min mening er at det blir veldig feil. Har dere ikke lyst til militærtjeneste så søk siviltjeneste. Ikke dra til militæret kun for å dimme med mindre dere har virkelige plager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...