eirikdh Skrevet 15. juli 2005 Skrevet 15. juli 2005 (endret) Guild Wars Talk er først og framst en Guild Wars Fanside. Vi prøver å bygge et community med folk som liker spillet. Bruk av forum er kanskje det som er mest sentralt på siden og som vi fokuserer mest på. Dere er alle hjertelig velkommen til å forhåpentligvis bli en av mange brukere! Alle starter i det små og det gjør også vi. Men vi er villige til å bruke tid og resussjer på at dere og vi skal få det som best! Side adressen er for tiden: www.guildwarstalk.tk Men om en dag eller to vil den være http://guildwarstalk.info Takker for deres oppmerksomhet Endret 15. juli 2005 av Eirikdh
Dwagon Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Tror du får fjerne det bildet i signaturen din... er ikke lov hær på hw.no
Chasseur Skrevet 22. juli 2005 Skrevet 22. juli 2005 Først, lekkert design! Så virkelig profft ut! Helt til flash animasjonene! (Eller er det GIF?), da forlat jeg siden med en gang. Måtte bare få det ut. Og i tilleg blir ikke fansiden tatt som særlig seriøst som en .tk side!
Stifi Skrevet 23. juli 2005 Skrevet 23. juli 2005 Først, lekkert design! Så virkelig profft ut! Helt til flash animasjonene! (Eller er det GIF?), da forlat jeg siden med en gang. Måtte bare få det ut. Og i tilleg blir ikke fansiden tatt som særlig seriøst som en .tk side! Vi jobber med det. Som sagt! Blir det http://guildwarstalk.info. Syns vi skremmer bort folk. Med den tk`en.
eirikdh Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Skrevet 24. juli 2005 Først, lekkert design! Så virkelig profft ut! Helt til flash animasjonene! (Eller er det GIF?), da forlat jeg siden med en gang. Måtte bare få det ut. Og i tilleg blir ikke fansiden tatt som særlig seriøst som en .tk side! Notert! info domenet gikk i dass. Men skal prøve å få en ordning på det! Det er nok flash ja... Vet ikke om jeg skal fjerne det, men kan lage valg på profilen at du kan velge med eller uten flash header
Mapster Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 Tørr jeg foreslå at dere investerer i ett webhotell... Koster ikke så mye i året, 132,- og oppover per år. Pluss 170,- for domene. Men www.guildwarstalk.com er jo opptatt.
brd Skrevet 25. juli 2005 Skrevet 25. juli 2005 eg er ikkje med men eg trur nok at dei orker ikkje å betale
eirikdh Skrevet 25. juli 2005 Forfatter Skrevet 25. juli 2005 Tørr jeg foreslå at dere investerer i ett webhotell... Koster ikke så mye i året, 132,- og oppover per år. Pluss 170,- for domene.Men www.guildwarstalk.com er jo opptatt. Skal gjøre det. Men det blir etter 15august. Fram til da blir det .tk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå