Gå til innhold

Hvem på Hw.no forumet kjenner du privat?

Litejk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har kjent Lungemannen omtrent så lenge jeg husker.

Og så har jeg jo hengt med Satrucci, Jan-Erik og Henrik L. (eller hva nicket var igjen), da, om man kan si det sånn. Koselige svin alle tre. <3

Endret av nr.4
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har møtt northgarden på lan hvis det telles

ingen fler som jeg veit om

edit: funnet ut at Tnn gikk i klassen min før og ace ventura går i klasse med meg nå

Endret av LIRS
Skrevet

Av aktive medlemer på forumet så er det bare et par personer jeg mener kvalifiserer for å bli kalt "kjenner personlig". Det er ArcticOC og Malvado.

Ellers så kjenner jeg noen flere ikke-aktive medlemer godt og har møtt en del medlemer i forskjellige sammenhenger: HW.no-grilling i Trondheim 2005, forummøtet i Trondheim i 2003, venners venner, i forbindelse med kjøp og salg av hardware og andre sammenhenger. I tillegg til dette er det noen medlemer jeg ikke har møtt men hatt mye konktakt med gjennom PM, IM, epost og telefon. Alt i alt rundt 30-40 personer. Jeg orker ikke å ramse opp disse for det ender bare med at jeg glemmer av noen brukernavn og skuffer noen.

Skrevet

de jeg kjenner her , hvertfall de som e vet om , det er un0kai og askogli , kan hende det er fler , men de vet e vertfall ikke om

Skrevet (endret)

Tja..

Clvn

Cazio

pentiuml

De jeg kommer på i farten

Clvn: trodde du skjente meg jeg :p

EDIT: og så kjenner jeg tonio nå :love:

Endret av danielsn
Skrevet (endret)
-AmmO

-Per_Le

-Gohan - men bare litt :p

:!:

AmmO

Per_Le og Sink ( men bare litt ) :p

Om Per_Le er den per jeg veit hvem er da :hmm:

Også kjenner jeg da DarkX ( glemte hw nicket hans ) har møtt på lolminator på TG :p også "kjenner" jeg litt til Black^Dragon, eller hva du nå måtte hete på hw.no michael.

Endret av Gohan
Skrevet

Kjenner Citric, Henrik Lied og ReWinD privat fordi vi bor i samme bygd..

Møtte også en del på TG men tror ikke det vil si at jeg kjenner dem privat :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...