Gå til innhold

Tråden for 1557*-brukere!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er egentlig maksimum ram på 1557? De offisielle tallene jeg har sett er 1gb men en kompis av meg har 1.5gb i den nå og det funker fint. Hva er det høyeste noen har prøvd? Noen med 2gb?

7799004[/snapback]

maks skal være 2*512mb PC2700@333mhz

 

men den kan vel bruke mer uten å få ytelsesøkning av det?

Lenke til kommentar

fikk nylig uheldigvis knekt av lydpluggen ( ), slik at nedre delen satt fast inne i hodetelefon inngangen. Jeg fikk den løs ved hjelp av en pinsett, men dessverre var jeg litt for brutal for nå har jeg halveis ødelagt noe inni der slik at jeg nå får litt lyd til eksterne høytalere og litt lyd på de innebygde.

 

Mener at dette kan skyldes at jeg har utvidet "klipsene" inni lydinngangen såpass at det blir dårlig kontakt. Noen som har noen løsinger for å fikse dette? Eneste jeg kommer på er å åpne pcen, men er dette trygt? Prøvde å løsne alle skruene men da bunnen ikke gikk opp turde jeg ikke bruke makt...

Lenke til kommentar
drivere til touchpaden finner du her:

 

http://www.synaptics.com/support/drive.cfm

7965021[/snapback]

Tusen takk :) !

 

Men, nå gjennstår problemet med "hurtigtastene" samt minnekortleseren... :thumbdown:

 

 

7970492[/snapback]

 

Prøv å installere programvaren fra aopen sine sider med kompabilitetsmodus for XP.

 

Driverne for minnekort så tror jeg du kan prøve å bruke XP driverne, De finner du også fra hjemmesiden til Aopen.

Lenke til kommentar

HJEEEELP!!

 

1557'en min klikka helt isted, fikk blåskjerm, og nå vil den ikke inn i windows engang.. Har aldri vært noe trøbbel med den før nå. Noen som har peiling hva som kan være galt? Skulle absolutt ha hentet ut noen dokumenter som ligger inne på den ja :/

 

Edit: Etter å ha feilsøkt all software og ikke funnet feil, fant jeg feilen med en gang jeg begynte på hardwaren, den ene minnebrikken var defekt. Så da får jeg bare bruke den med 512 ram til jeg får en fungerende brikke i retur fra netshop...

Endret av stinger82
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg kan finne driverne til det trådløse nettverkskortet som er kompitable med vista?

8033223[/snapback]

Vet ikke helt hvilket kort du kan ha i din maskin, men på min gikk det automatisk :) ! Ellers er intel sine sider stedet å lete.

8034028[/snapback]

 

Joda, nettet funket fint, men trodde det var windows sine drivere som lå der. Men etter å ha installert intel sine, ble det ikke noe forskjell, så regner med de driverne man skal ha ligger i vista paken :) Har du funnet drivere til kortleseren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...