Gå til innhold

Gratis ws for 80min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

på #clanfc @ quakenet kan du leie gratis ws, etter å ha idlet i 8 timer...

Du må være autha for at det skal fungere. Bruk !help på #clanfc for mer info.

Njaal

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det det her hele posten din går ut på? å reklamere for en irc kanal? og får å leie ws ( som jeg tenker er war servere om jeg ikke tar feil )

Skrevet
Er det det her hele posten din går ut på? å reklamere for en irc kanal? og får å leie ws ( som jeg tenker er war servere om jeg ikke tar feil )

Ja tenkte jo at noen synes det er _ok_ å få leie en gratis ws... men synes du det er bare dumt, så får du prøve å se en annen vei da vettu.. når det irriterer deg så.

Njaal

Skrevet

Mente ikke å være så "bitchy" da :p og ja, jeg er skrudd.

Det irriterte meg ikke, men er litt for vandt med en duste regel om at sånt snakk ikke er lov ( et annet forum :p ) derfor jeg sa som jeg sa.

No hard feelings ey?

Skrevet
bare 1.6?

jepp 1.6 :)

Systemet er slik: du får en "level" etter hvor lenge du har vært der.. (#clanfc) denne går max til 150% og når du leier serveren så mister du 100%, og du må ha 100% for å kunne leie serveren.

Du får ca 100% av å være der i 8timer.

Du kan ikke leie serveren for lengre enn 80min selv om du har 150%. Dette rett og slett for at flere skal kunne bruke serveren.

Håper dette var litt oppklarende?

Njaal :)

Skrevet (endret)

For no jævla dritt! Ble bankicka fra chann da jeg hadde 99%!! For noen teite tullebukker, noen fler dette har skjedd med? :realmad::realmad:

Edit: Tok vekk stygt ord... :roll:

Endret av ZiroN
Skrevet
Hvilken type ws er det? Har funnet ut at det er stor forskjell på servere som leies ut.

Det er vår egen 100Mbit server som står på NTNU.

Det er en Dual 2800+ med 1GB RAM..

Den skal være helt ok, ikke killzone men gratis :)

Skrevet (endret)
For no jævla dritt! Ble bankicka fra chann da jeg hadde 99%!! For noen stygge idioter, noen fler dette har skjedd med? :realmad:  :realmad:

Venta på at DU skulle klage, så... her har du/dere grunnen:

[23:19:05] <ZiroN^> [fC]CaveDog er det vac på den?

[23:20:15] <@[fC]CaveDog> regner med det

[23:20:16] <@[fC]CaveDog> sjekk

[23:21:44] <ZiroN^> [fC]CaveDog om det ikke er det kan jeg nemlig cheate litt på den, det liker jeg så godt... fått banna 4 steam acc pga vac til nå liksom :S

Vi i fC og stort sett alle andre klaner som synes det er gøy å game.... liker ikke cheatere veldig godt!

Njaal

Edit: skriveleif

Endret av Njaal[NOR]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...