Gå til innhold

Den beste spriten er?


Eirikk

Anbefalte innlegg

Absolute går helt fint å drikke bar. Som jeg sa til kamerater en gang: "Det er som fløyel for ganen". Jeg mente silke da, men så tenker jeg som regel ikke som alle andre.. :!:

 

Whisky er kos, men sist jeg drakk det hadde jeg satt som mål å tømme en litersflaske. Det ble ikke helt vellykket.. og nei, jeg pleier ikke å drikke meg full.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
OK, da har jeg litt mer peiling.. må nesten smake det meste her ass! Appelsin+vodka+sprite, den høres god ut, men hvor mye av hver?

tenker det var snakk om appelsinjuice her. Jeg ville blandet ca. 3 deler vodka, 3 deler appelsinjuice og 4 deler sprite...

Lenke til kommentar
Rom + Cola.. også kjent som "Cuba Libre".. sykt lett å drikke. :)

Smak og behag, cuba libre funker i begynnelsen, men jeg blir fort kvalm av det. Og siden det er soft drink, maa man drikke ganske mye av det, noe som er verken godt eller billig.

 

Min favoritt er Blue Angel, smaker ganske godt, og det er mye alkohol i den. Lages av Brandy, Blaa Curacao, vaniljelikor, "half and half cream" og litt sitronjuice.

 

Edit: Den skal ristes og serveres med isbiter, saa drinken er ikke veldig lett aa lage.

Endret av T.L
Lenke til kommentar
OK, da har jeg litt mer peiling.. må nesten smake det meste her ass! Appelsin+vodka+sprite, den høres god ut, men hvor mye av hver?

tenker det var snakk om appelsinjuice her. Jeg ville blandet ca. 3 deler vodka, 3 deler appelsinjuice og 4 deler sprite...

ja, selvsagt mener jeg appelsinjuice..

Lenke til kommentar

Formoder at det er vodka du er ute etter. Hvis du har tenkt å blande ut, så har jeg ingenting å komme med, men shotte vodka det er et annet kapittel.

 

1. Koskenkorva

2. Vikingfjord

3. ????

4. Skyy

5. Smirnoff

6. Absolut

7. Absolute Citron

 

Usikker på 4 og 5. Har bare drukket Skyy en gang og er husker ikke så godt hvordan den smakte.

Lenke til kommentar
OK, da har jeg litt mer peiling.. må nesten smake det meste her ass! Appelsin+vodka+sprite, den høres god ut, men hvor mye av hver?

tenker det var snakk om appelsinjuice her. Jeg ville blandet ca. 3 deler vodka, 3 deler appelsinjuice og 4 deler sprite...

Vil heller si halvparten vodka og halvparten sprite og battey, men da bør man kansje tåle litt mer alkohol.

 

Alkohol smaker best på tur ned :roll:

Lenke til kommentar
Smakte en type eplesprit på fredag. Var sinnsykt god, smakte som eplenektar med alkohol. Var 20% på den, og det var 1 liter eller noe sånt på den.

Var nok apfelkorn tipper jeg. Sourz Apple er også sinnsykt digg. Smaker eple liksom, men bare 15%. Er best iskald sammen med en isbit eller to :)

Lenke til kommentar
Smakte en type eplesprit på fredag. Var sinnsykt god, smakte som eplenektar med alkohol. Var 20% på den, og det var 1 liter eller noe sånt på den.

Apfelkorn??? Hvis, er den veldig god, som nevnt tidligere i traaden...

 

Tror det er Berentzen elns som lager den.....

Okai, den må jeg få tak i igjen :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...