Gå til innhold

pimp my pc! lol


kirjogra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, etter å ha sett det en 2. gang begyner dette og bli kjedelig, herregud!, hva er vitsen med og i det heletatt ta med pcen til han duden? vi kunne hvertfall fått vite hva som satt i den da, hw osv, også er det jalla måten de "modder" kabinettet på.. synes dere virkelig at den "dashen" er noe fin? :no:

 

Dette er som og dra på EUROPRIS! :cool:

Lenke til kommentar

herregud... Blir mer en gaming station enn en gaming pc.. Hadde klikka hvis de hadde laga den til meg. "Now how the hell am I gonna get to teh LAN without hirering a big van? And wireless keyboard and stuff? That sucks...! Omg... Build me a pc with a cool looking CASE! You get it? A CASE! Not a car-lookalike-gaming-station-thing." :p

Lenke til kommentar

Vel, enig med han over, bra konsept.

 

Har sett noen minutter nå, og håper pc`en blir bedre enn de som lagde dette programmet.

 

Virker som de har brukt alle pengene på dataen, og utelatt lønninger til gode skuespillere(tipper han som får dataen fiksa opp, er skuespiller han og).

 

Edit:

 

Ok, grei pilotepisode.

Men jeg lurer litt på om innholdet i de "ekstreme" pc`ene de setter ihop kommer til å endre seg.

Er bare FX-57 og 2x7800GTX som er alternativet :roll:

(til R520 kommer vel og merke).

 

En annen ting jeg stusser litt over:

Er ikke VX brikkene til OCZ de eneste som kan kjøre på 250Mhz ved 2-2-2-5 ?

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Jeg tar dette som en parodi. Det kan umulig være seriøst ment.

Mhm, det jeg også tenkte. Tror kanskje de spiller "dårlig" med vilje. Det når de begynner å le når de sitter på kontoret og når de står rundt "PC-en" på slutten virker ikke helt seriøst. Det tror jeg de har gjort med vilje for å få til å bli litt "morsomt" og ikke skal virke så seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...