Gå til innhold

Filmer ingen liker, utenom deg


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle syntes matrix var så himla dårlig

 

 

jeg syntes de var ganske bra og gøye

6462276[/snapback]

 

...

 

 

På IMDb har 181 562 mennesker stemt filmen opp til 8,6/10, og en #34 plass over de 250 beste filmene som noensinne har blitt lagd. Er nok et par til som syntes matrix var brae og gøye.

Lenke til kommentar
Jeg liker Poirot filmene. Kjenner ingen som gjør det samme

6477659[/snapback]

 

Kommer litt an på. Jeg liker ikke de gamle så godt, men serien med David Suchet, (som er den beste - og eneste - Hercule Poirot) er elsk-materiale for meg. Jeg liker ikke de gamle så godt fordi de er laaangt ifra så gode som serien fra 80-90-tallet. Synd jeg aldri får meg selv til å spare opp nok penger til å kjøpe hele boksen. :(

Lenke til kommentar
Jeg liker Poirot filmene. Kjenner ingen som gjør det samme

6477659[/snapback]

 

Kommer litt an på. Jeg liker ikke de gamle så godt, men serien med David Suchet, (som er den beste - og eneste - Hercule Poirot) er elsk-materiale for meg. Jeg liker ikke de gamle så godt fordi de er laaangt ifra så gode som serien fra 80-90-tallet. Synd jeg aldri får meg selv til å spare opp nok penger til å kjøpe hele boksen. :(

6478673[/snapback]

 

Dei gamle er dårligst i både kvalitet og handling. David Suchet fyller Poirot karakteren godt ut og dei har vel 12-13 serier og mange filmer med han i rollen som Poirot nå?. Dog har det kommet nye dette året og det kjem fleire i 2007 :)

 

#Glede seg#

 

Alle David Suchet episodene:

 

http://epguides.com/Poirot/

 

Verdt å få med seg!

Endret av brd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...