Gå til innhold

Filmer ingen liker, utenom deg


miCro

Anbefalte innlegg

Jeg må bare si en ting. Resident evil var en skuff. Det finnes ytterst få som kan kalle seg Milla Jovovich fan på lik linje med meg, men dette var bare kjedelig. MEN!! og dette er et stort men... Denne tråen snakker om filmer du liker men ingen andre og da faller absolutt filmen Resident Evil inn i den katagorien.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kan forstå hvorfor du prøver å bortforklare det med folks preferanser og forvetninger, men sannheten er at dette er to filmer som ikke har noen positive egenskaper.

 

Bortforklare? Filmen hadde jo alt en hjernedød (bokstavelig talt) popcorn action film skal ha. Aldri skjønt meg på folk som vil at filmer skal være sære, rare og nærmest uforståelige for at de skal underholdningsverdi. Som om det var noen iboende verdi i å lage en drittfilm og promotere det som kultfilm. Please... ;)

 

Shaun of the dead var... helt OK.

 

Hørte MASSE bra om denne filmen. Og den var svært skuffende. Langtekkelige greier.

Lenke til kommentar

Ble litt rot med mine poster. Jeg så at det var en tråd som hette: "Filmer alle liker, utenom deg" Og mente jeg hadde postet ett svar der, jeg fant den ikke så jeg lette i mine innlegg og fant posten jeg lette etter uten å se på hvilken tråd det var i... Resten får dere finne ut selv. :)

 

Filmer som jeg liker og ingen andre liker er Star Wars og Stargate. (unntaket er stargate som noen få liker)Hvis det blir feil nå så vær så snill å lag ett gullkorn... :roll:

Endret av lago
Lenke til kommentar
Filmer som jeg liker og ingen andre liker er Star Wars og Stargate. (unntaket er stargate som noen få liker)Hvis det blir feil nå så vær så snill å lag ett gullkorn... :roll:

6515976[/snapback]

Vanskelig dette? :hmm: Er jo bare å lese topic. Du skal nevne filmer INGEN andre liker, men som du liker. Derfor blir det hele med Star Wars feil. Umåtelig mange som skulle klare å gjøre denne feilen da. :hm:

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ingen filmer som INGEN jeg kjenner ikke liker, men mottaket av Gus van Sants Elephant var i klassen heller kjølig. Størsteparten ga fra seg et stort stønn, og hatet den, mens jeg elsker den. :p

 

Lurer på hvor mange ganger jeg har nevnt Elephant på dette forumet.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Vanskelig dette? :hmm: Er jo bare å lese topic. Du skal nevne filmer INGEN andre liker, men som du liker. Derfor blir det hele med Star Wars feil. Umåtelig mange som skulle klare å gjøre denne feilen da. :hm:

6516112[/snapback]

 

Det er iallefall ikke mange rundt der jeg bor som liker Star Wars... Det er egentlig få som liker Sci-Fi i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke der du bor, men du kan virkelig ikke tro at Star Wars er en generelt lite likt film? En kan da definitivt si at denne filmen var en av de som satte standarden for mange filmer som har kommet i ettertid.

 

EDIT: ... Og det er da en grunn til at det har kommet en langvarig serie basert på Stargate-filmen (serien har selvsagt samme navn).

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
At du synes den var langtrukken skjønner jeg ikke. Filmen varer bare i 99 min og filmen er jo stappet med genial humor og er orginal.

 

Er det sant? Kanskje jeg var trøtt. Tror jeg så den sånn 4-5 tida på morran, heh heh. Joa, jeg humra litt. Men den var så utrolig usammenhengende, også i stedet for action så ble det laaange pauser i filmen hvor de bare snakka om masse tull og forhold og greier. Var gøy når de banka zombier og ble spist osv. lo godt når zombiene var i hagen dems husker jeg. Men jeg vil ikke gitt den mer enn terningkast 2-3. Synes den var veldig oppskrytt. Men det får nå bli min mening :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
At du synes den var langtrukken skjønner jeg ikke. Filmen varer bare i 99 min og filmen er jo stappet med genial humor og er orginal.

 

Er det sant? Kanskje jeg var trøtt. Tror jeg så den sånn 4-5 tida på morran, heh heh. Joa, jeg humra litt. Men den var så utrolig usammenhengende, også i stedet for action så ble det laaange pauser i filmen hvor de bare snakka om masse tull og forhold og greier. Var gøy når de banka zombier og ble spist osv. lo godt når zombiene var i hagen dems husker jeg. Men jeg vil ikke gitt den mer enn terningkast 2-3. Synes den var veldig oppskrytt. Men det får nå bli min mening :)

6520362[/snapback]

 

2-3?! Du kan da virkelig ikke mene at denne filmen ikke er middels god en gang? Ta en titt på filmen om igjen, for Shaun of the Dead er herlig. Jeg forstår ikke helt hva du mener med "usammenhengende", filmen har jo en kjempelineær handling. Ikke sleng dritt om Shaun of the Dead når jeg har på Shaun of the Dead-skjorte... :mad:

Lenke til kommentar

Eternal Sunshine of the spotless mind, en film jeg klistrer meg fast i tv skjermen når jeg ser den.

 

Jim Carrey er ikke verdens beste skuespiller, men i den filmen fortjener han kudos. Jeg var forvirra første gangen, men når jeg så den en del ganger og forstod det hele, genialt.

 

Jeg fåreslo at vi skulle se denne filmen på skolen en gang, alle sov etter 15min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...