Gå til innhold

Filmer ingen liker, utenom deg


miCro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eternal Sunshine of the spotless mind

6521888[/snapback]

Huh? Ingen som liker den? Hva slags venner har du? Den er jo på 38. plass på imdbs top 250 liste jo.

6522312[/snapback]

 

Ja det er en god film, men det er vel mer voksen film der du må tenke litt. Jeg liker sånne filmer, andre gjør ikke det.

Lenke til kommentar
Eternal Sunshine of the spotless mind

6521888[/snapback]

Huh? Ingen som liker den? Hva slags venner har du? Den er jo på 38. plass på imdbs top 250 liste jo.

6522312[/snapback]

 

Ja det er en god film, men det er vel mer voksen film der du må tenke litt. Jeg liker sånne filmer, andre gjør ikke det.

6522508[/snapback]

Andre? Hvem er disse "andre"? Med mindre du fortsatt går på barneskolen så har jeg vanskelig for å tro dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hulk. Vet ikke hvorfor så mange synes den suger, men jeg liker den omtrent like godt som alle andre superhelt-filmer. Jeg synes Ang Lee gjør en tradisjonell "bad guy" om til en good guy på en veldig god måte. Dessuten har filmen Eric Bana (en av mine yndlingsskuespillere) og Jennifer Conelly (hawt). Veldig god popcorn-underholdning, på lik linje med alle andre superhelt-filmer. :)
Lenke til kommentar
care-bears på VHS ikke noe digitale fine finesser, old school baby!

6566877[/snapback]

 

OH NOES1! Du kan ikke si at du liker Care Bears?

 

Uansett.. Faktisk bare en av mine venner som liker Donnie Darko. Den filmen er jo genial forbi det hinsidige, men ingen jeg kjenner synes det :cry:

6620340[/snapback]

 

Det er ikke alle som "forstår" Donnie Darko... forstår man den ikke, er den lett å avfeie som "dårlig".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...