Gå til innhold

Hva gjør playstation bedre enn xbox?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk høre av en kamerat at playstation 2 er blitt ulovlig i USA og selges ikke mer. er dette sant, og i så fall hvorfor??

 

EDIT: er xbox fan og vil vite om denne gledelige nyheten er sann!

Om PS2 hadde blitt bannlyst ville det vært negativt for alle. Då kan MS heve prisane og det er ikkje alle spel som kjem på Xbox.

 

Eg las om noko liknande for lenge sidan, men har aldri høyrt om det i etterkant.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Nintendo gikk fri for de er smarte nok til å lage et eget system. :love:

 

Microsoft bruker samme teknologien som sony, og ble også saksøkt. Men de valgte å ikke gå til sak, og betalte en betydelig sum i forliket. Noe som skulle vise seg å være et smart trekk med tanke på utfallet av rettsaken.

Lenke til kommentar
Jeg fikk høre av en kamerat at playstation 2 er blitt ulovlig i USA og selges ikke mer. er dette sant, og i så fall hvorfor??

 

EDIT: er xbox fan og vil vite om denne gledelige nyheten er sann!

Må bare gå litt off-topic fordi jeg ble nødt til å riste på hodet så jeg nesten knakk nakken av den uthevede setningen til trådstarter over her.

 

Hva er det egentlig som er så "gledelig" ved at Playstation ikke selges i USA lenger? (noe som forøvrig stemmer dårlig) Fordi du spiller X-Box? Poenget er da...? Er det sånn at "alle som spiller PS søXxs, det er bare XBox som ruller streeten lizm"-mentalitet som er ute å går her? Jeg tror jeg har fått overdose fanboys denne uken her, for sånne utsagn som det der provoserer meg faktisk om dagen. Det er bare så ufattelig barnslig. Ikke ta det personelig - jeg bare finner folk som klamrer seg til konsollen sin og forsvarer det med nebb og klør så tragisk. Det samme gjelder folk som venter på et spill og hyler og skriker om at ingenting er bedre, og alt annet kan vasse i kloakk - FØR de har prøvd det.

 

Nei sorry .. bare et lite utbrudd. Jeg liker faktisk Nintendo selv, men det er fint at Microsoft og Sony også er ute med gode alternativer. Da oppstår det et lite fremmedord som heter "Konkurranse" - et ord som faktisk kommer dere intetvitende fanboys til gode om dere skjønner det eller ikke.

 

Takk for meg :thumbup:

 

Edit: Latterlige mengder skrivefeil.

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Da PS2 kom ut var det mye snakk om at den kunne brukes til å styre raketter eller noe fullstendig vannvid i den duren.

 

For ikke lenge siden var både PS2 og Xbox i rettsak for å ha brukt en teknologi på rumble feature som gjør at kontrollen rister etter handlingen i spillet. Det førte til at de ble pålagt å fjerne en del spill til en enorm bot hadde blitt betalt...

 

Men dette ville absolut ikke vært noe lykkerus!

Lenke til kommentar
Det kommer de på nå?  :p  Kom ikke PS2 for 5 år siden eller no? dual shock kom ja allerede på PS1 tør jeg mene  ;)  late logitech folk  :innocent:

Ja de var tidlig ute med Dualshock... etter at de rappa rumble feature i kontroller fra Nintendo64 selv før den ble lansert... Det var iallfall ikke noe de klarte å finne opp selv..

 

Hvilken teknologi de brukte for å oppnå sine mål, er en annen sak...

Endret av alaruz
Lenke til kommentar
Jeg fikk høre av en kamerat at playstation 2 er blitt ulovlig i USA og selges ikke mer. er dette sant, og i så fall hvorfor??

 

EDIT: er xbox fan og vil vite om denne gledelige nyheten er sann!

Må bare gå litt off-topic fordi jeg ble nødt til å riste på hodet så jeg nesten knakk nakken av den uthevede setningen til trådstarter over her.

 

Hva er det egentlig som er så "gledelig" ved at Playstation ikke selges i USA lenger? (noe som forøvrig stemmer dårlig) Fordi du spiller X-Box? Poenget er da...? Er det sånn at "alle som spiller PS søXxs, det er bare XBox som ruller streeten lizm"-mentalitet som er ute å går her? Jeg tror jeg har fått overdose fanboys denne uken her, for sånne utsagn som det der provoserer meg faktisk om dagen. Det er bare så ufattelig barnslig. Ikke ta det personelig - jeg bare finner folk som klamrer seg til konsollen sin og forsvarer det med nebb og klør så tragisk. Det samme gjelder folk som venter på et spill og hyler og skriker om at ingenting er bedre, og alt annet kan vasse i kloakk - FØR de har prøvd det.

 

Nei sorry .. bare et lite utbrudd. Jeg liker faktisk Nintendo selv, men det er fint at Microsoft og Sony også er ute med gode alternativer. Da oppstår det et lite fremmedord som heter "Konkurranse" - et ord som faktisk kommer dere intetvitende fanboys til gode om dere skjønner det eller ikke.

 

Takk for meg :thumbup:

 

Edit: Latterlige mengder skrivefeil.

Er så enig. Er så mange jeg kjenner som sier at konsollen de har er best og alt annet suger deluxe. Har Gamecube selv og synes det er konge, men jeg forventer ikke att alle skal synes det samme og jeg synes ikke at alle andre konsoller bare er dritt. Folk har forskjellig smak og det må folk bare respektere. Bare greit at det finnes forskjellige alternativer. Hvis det bare finnes en maskin får man ikke konkurranse og det som da skjer er at de bare kan kreve den prisen de vil. Ser jo når Nintendo var på sitt beste på 90 tallet. Var ikke så mange bra alternativer da (Utenom Sega) Prisene på spill var helt latterlige. 699 og 799 for et spill. Med engang Playstation kom på markedet gikk prisen på spill ned.

Lenke til kommentar
Jeg fikk høre av en kamerat at playstation 2 er blitt ulovlig i USA og selges ikke mer. er dette sant, og i så fall hvorfor??

 

EDIT: er xbox fan og vil vite om denne gledelige nyheten er sann!

Må bare gå litt off-topic fordi jeg ble nødt til å riste på hodet så jeg nesten knakk nakken av den uthevede setningen til trådstarter over her.

 

Hva er det egentlig som er så "gledelig" ved at Playstation ikke selges i USA lenger? (noe som forøvrig stemmer dårlig) Fordi du spiller X-Box? Poenget er da...? Er det sånn at "alle som spiller PS søXxs, det er bare XBox som ruller streeten lizm"-mentalitet som er ute å går her? Jeg tror jeg har fått overdose fanboys denne uken her, for sånne utsagn som det der provoserer meg faktisk om dagen. Det er bare så ufattelig barnslig. Ikke ta det personelig - jeg bare finner folk som klamrer seg til konsollen sin og forsvarer det med nebb og klør så tragisk. Det samme gjelder folk som venter på et spill og hyler og skriker om at ingenting er bedre, og alt annet kan vasse i kloakk - FØR de har prøvd det.

 

Nei sorry .. bare et lite utbrudd. Jeg liker faktisk Nintendo selv, men det er fint at Microsoft og Sony også er ute med gode alternativer. Da oppstår det et lite fremmedord som heter "Konkurranse" - et ord som faktisk kommer dere intetvitende fanboys til gode om dere skjønner det eller ikke.

 

Takk for meg :thumbup:

 

Edit: Latterlige mengder skrivefeil.

Nei, jeg sier jo ikke at alle som spiller PS suger jeg bare synes at playstation er dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...