Gå til innhold

Er volleyball veldig feminint?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg er en gutt, som lurer på om volleyball er en veldig feminin sport. Driver selv med den og ser ingentin homo i det. Broren min og Pondus kommenterer at det er så veldig homo. Hva syntes dere?

Endret av Nudle
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, skal vi se. Jeg driver med turn, og har drevet (ikke lenge, men jeg har deltatt) med cheerleading. Og jeg synes sporten er ytterst tvilsom. :tease:

Eller man kan velge å se på det fra en annen vinkel. Hvorfor gidde å bry seg om hva de andre synes, det er jo tross alt du som velger hva du vil tro selv. Liker du sporten, så spiller det vel egentlig ingen trille hva Frode Øverli hoster fram av morsomheter.

Forresten, går du virkelig inn for å ta igjen på din bror, er det neppe vanskelig å finne noe "tvilsomt" ved han heller. ;)

Skrevet

Nei, vollyball er ikke homo. På stranda ser man jo stadig vekk gutter som spiller vollyball, og jenter flest liker i alle fall å se på gutter i bar overkropp (hvis de har bra kropp :p) som spiller. Så nei, det er IKKE homo :)

Skrevet

Det eneste tvilsomme med volleyball er når proffene klår på hverandre. Dasker på rompa og lignende. Det er visstnok noen tegn som skal skjules fra motstanderne, men men..

Skrevet

Hva har vel en persons legning med idrett å gjøre? Det har vel like mye med hverandre å gjøre som en spade i sandkassen og ringene på saturn.

Skrevet

Er en liten femi sport ja, men å kalle det homo er vel litt drøyt.... '

Uansett så har jeg absolutt ikke sansen for å spille sporten.

Skrevet
Får en tråd :!:

Men hvorfor skulle det være homo?

Han kan vel spørre om hva han vil! Det DU bestemmer er om du vil svare eller ikke :hrm:

Volleyball er ikke homo synes jeg! :nei:

Skrevet

Den mest homo sporten i den forstand er vel fotball. "Åh nei huff jeg datt så hardt i bakken at jeg mistet neglelakken min!! straffeh!! straffeh!!"

Igrunn, hvordan kan man gi en sport en legning? Jeg vil påstå at volleyball slettes ikke er homofilt.

Skrevet
Igrunn, hvordan kan man gi en sport en legning? Jeg vil påstå at volleyball slettes ikke er homofilt.

der sa du det. denne tråden er jo helt idiotisk. den sporten man driver med har jo absolutt ingenting å gjøre med legningen.. :nei:

Skrevet

dette er ganske off topic, men har noe med volleyball å gjøre: :p

kunne gjerne vært trener for et kvinnelig volleyball-lag, dusje sammen etter kampene :p

:w00t:

Skrevet (endret)

Ja, synes volleyball er noe tvilsomt.

Ikke bare selve sporten, som har feminine bevegelser, men kanskje mest miljøet rundt sporten som ikke er spesielt heterofilt.

post-214-1119527898_thumb.jpg

Endret av <ingve>
Skrevet

Volleyball er både gøy og hetro sier nå jeg.

<ingve>: er det home fordi Frode mener det? Synes ikke han allt bortsett fra fotball er tvilsomt og homo?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...