Gå til innhold

Er volleyball veldig feminint?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Volleyball er da ikke det minste homofilt.

Fotball derimot...

*grøsse*

Hva er så homo med fotball?

En del av spillerne som skal dulle og dalle seg opp for alle de ufortjente millionene de får hvert år, pluss frispark for hva som helst. Fotballspillerne burde lære seg å oppføre seg som menn, ikke drittunger. (Ja, spesielt Riise)

Lenke til kommentar

Ser sjelden eller aldri på volleyball.

 

Har fått bekreftet fra kjente i volleyballmiljøet at rompedasking er et vanlig fenomen, faktisk.

 

Aldri hele laget som står å klemmer, kanskje to-tre stykker. Finnes mange homofile fotballspillere, men selve sporten og de fleste fotballmiljø, er rette som linjaler :)

Lenke til kommentar
Aldri hele laget som står å klemmer, kanskje to-tre stykker. Finnes mange homofile fotballspillere, men selve sporten og de fleste fotballmiljø, er rette som linjaler :)

Og det er ikke volleyballspillere?

 

Rumpedaskingen er ikke et kjent fenomen, kun blandt folk som ikke vet bedre enn å skape seg vrangforestillinger.

Lenke til kommentar

Min oppfatning rundt volleyball er at den gjør noe med dem som spiller. Dvs. mange gutter som begynner å spille volleyball begynner å oppføre seg "tvilsomt". :dontgetit:

Dette er av egen erfaring, for jeg bor en plass der det er et ganske stort volleyballmiljø. :cry::laugh:

Med en gang noen starter med å spille volleyball begynner de å gjøre ting vanlig heterofile gutter/menn aldri ville gjort. (Det gjelder ikke all, men mange.)

Lenke til kommentar

Om det gjelder ballett eller rugby så gir jeg beng i hva pondus (genial tegneserie btw) mener om den saken. Klarer ikke helt å se hvordan en sport kan bli homo, om det da ikke foregår seksuelle akiviteter i sporten med deltakere av samme kjønn. :D

Men begynner å bli mektig forbanna på all homofobien rundt omkring. Jævla huleboere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...